Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

Noe positivt om Telenor

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

bra brukerstøtte på internett ? chatten ?

ROFL!!!

jeg diskuterer i 30 min med gubben angående en viktig sak ( privat )

så sier han, hvorfor sier du egentlig dette til meg ?

så plutselig skriver han, jess, 4 timer til jeg slutter :smile:))))

etter det fikk jeg ingen kontakt med han...

bra brukerstøtte, rofl!

de skulle ha meg til å reinstallere windows xp fordi de mente feilen kunne ligge der....

selv om det var feil med serveren stasjonert i haugesund som gjorde at ingen i karmøy området kunne koble seg til...

forbanna kundestøtte

Lenke til kommentar

Syns Telenor er flinke, som greide å få tilbake mobildekningen som var borte i store deler av Telemark etter bare to og en halv dag i sommer, jeg. Det er jo ikke mye man kan vente seg av et sånt multinasjonalt konsern når man bor så langt fra storbyen. Og så brukte de bare et par dager ekstra på å få tilbake bredbåndstjenestene. Det er slettes ikke værst.

Vet ikke helt om dette er positivt eller negativt, men jeg har i hvert fall prøvd å vinkle det positivt. Gikk uansett ikke spesielt hardt utover meg. Var faktisk ingen meldinger som ventet på meg da dekningen kom tilbake.

Lenke til kommentar

har enda ikke hatt noe som helst problemer med ADSLn dems. kom meget fort da jeg bestillte og har enda ikke hatt noe behov for service, linja har heller ikke vørt nede ett sekund i 1 år nå...

på mobiltelefoni og vanlig telefon kan jeg ikke komme på noe som helst dårlig.. prisene kan gjerne gå litt ned men de er ikke så alt for ille...

men alt i alt så syns jeg telenor er ett flott selskap

Lenke til kommentar

Også er de så snille å ha sånn bakgrunnsmusikk når du må vente når du ringer kundeservice.(gratis musikk til og med!) Og det virker som om de som svarer på telefonene gjør et fremragende jobb, for du får hele tiden høre

"du rykker stadig fra i køen". Det er jo et godt tegn på at de gjør jobben sin det.

Lenke til kommentar

Må nok gå litt fra spøk til alvor jeg også da.

*Huset her har hatt telenor hus-abb i alle de år(20år), tror telefonen har vært ute av drift bare et par ganger.Bare noen timer pga utbedring av linje.

karakter=6

*Har telenor kontant og telenor vanlig mobil abb, Har aldri hatt problemer, (bare med telefonen), og de gangene jeg har ringt kundeservice for spørsmål og slikt, så har jeg fått svar svært raskt.Hyggelige å vennlige.

Karakter=5 -pga priser

*Telenor internett abb med modem

Har fungert knirkefritt i mange år, bortsett fra hastighet som sier seg selv med et modem.

karakter=5 -pga priser

*Telenor adsl

Fikk pakken 2 dager etter at det ble bestilt, til tross for at jeg bor forholdsvis langt nor. Koblet opp og alt virker som det skal. det er en 704/128kbps linje. Har fått mellom 697 - 702 på speed testen hos itavisen.no. Det er også meget bra.

karakter=5 -lang ventetid hos kundeservice på adsl

JJ, personlig har jeg hatt bare positive erfaringer med telenor, og kommer til å forholde meg til dem i fremtiden. Tror denne telenor-myten er sterkt overdrevet. Men selvfølgelig så har folk forskjellige erfaringer og meninger, og det er bare bra det.

God natt

Lenke til kommentar

Quote:

Den 2002-09-05 22:14, AzTm skrev:

bra brukerstøtte på internett ? chatten ?

ROFL!!!

jeg diskuterer i 30 min med gubben angående en viktig sak ( privat )

så sier han, hvorfor sier du egentlig dette til meg ?

så plutselig skriver han, jess, 4 timer til jeg slutter :smile:))))

etter det fikk jeg ingen kontakt med han...

bra brukerstøtte, rofl!

lol, hæh? ble ekstremt nyskjerrig nå :smile:

Lenke til kommentar

Når du er eneste spilleren på banen er det ikke vanskelig å score mål!

Det er vel nettopp det at det er så store som er problemet. De sitter oppe på bergene sine og har ikke store utsikten til folka de skal hjelpe der nede.

Har ingen erfaringer med Telenor enda, men jeg vil uansett si at det er dumt å forkaste alle negative innslag som kommer selv om en selv ikke har hatt noen problemer med dem. Det ligger helt klart noe i det!

En positiv ting er jo den noe fancy bygningen dems i Gjøvik.. Skiller seg litt ut!

Lenke til kommentar

telenor er raske med og fixse sin feil.på tlf hvis linja ikke er oppe innen 24timer får di bot av tele og post tilsyne.

Faktrua til telenor suger lem da fikk puring 4 ganger som var på 0kr

så blei det 65kr så ringte jeg inn og sa slett det møkka.

svar: ja den er slette.

3 uker etter på fikk jeg puring i gjen på den puringa som var satt til 0kr så ga jeg F helt til jeg hadde fått 2 puriner på 130kr

Så ringte jeg og sa sender dere en til så sender jeg di til tv2 hjelper deg for dere kan ikke beregne at jeg skal betale 0kr.

Etter det så har jeg ikke hørt noe.

NB: har bevis :smile: må bare fixse scanner så poster jeg det her.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...