vip Skrevet 22. desember 2005 Del Skrevet 22. desember 2005 (endret) Hei jeg vurderer å kjøpe en bærbare pc, men er litt usikker på de forskjellige skjerm typene og oppløsningene. Tenkte jeg skulle spille litt cs (1.6) f.eks, så er avhenging av at skjermen henger med passe greit. Ellers skal pc`n brukers til: Surfe, musikk, se filmer og kobles til TV. Hadde vært fint om noen kunne komme med noen forsalg?? Takker Endret 22. desember 2005 av vip Lenke til kommentar
Coffie=JavaCode Skrevet 22. desember 2005 Del Skrevet 22. desember 2005 vente til januar kjøpe en iBook som kan dualboote i windows. Lenke til kommentar
Sweedish Skrevet 22. desember 2005 Del Skrevet 22. desember 2005 Mitt tips er å gå inn på dell sine sider. Hvis du har noen lunde peiling på data så setter du sammen din egen. Jeg gjorde det i august, og kunne ikke vært mer fornøyd! Skal du spille må du selvfølgelig gå for 128mb skjermkort og en passe gudd skjerm. Lykke til Lenke til kommentar
A.J Green Skrevet 22. desember 2005 Del Skrevet 22. desember 2005 (endret) Er det bekreftet at man kan boote windows med neste generasjon iBook/PowerBooks? Altså, ikke bare emulere det... God Jul! Endret 22. desember 2005 av Lord^ Lenke til kommentar
Sweedish Skrevet 22. desember 2005 Del Skrevet 22. desember 2005 "Er det bekreftet at man kan boote windows med neste generasjon iBook/PowerBooks?" Trur du skal kunne gjøre det ja. My informasjon frem og tilbake, men mest sannsynlig, ja. Apple ligger fortsatt på topp der og på mye annet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå