Grizzkhit Skrevet 19. desember 2002 Del Skrevet 19. desember 2002 Halo 2 Doom 3 Unreal 2 Breed Planetside Star Wars Galaxies Lenke til kommentar
HD2 Skrevet 20. desember 2002 Del Skrevet 20. desember 2002 Det spillet jeg ser mest frem til er Hidden and Dangerous2, har ventet på det i noen år nå.. synd at har vært så mye forsinkelser (siste nytt at det skal slippes før oktober 2003) Men regner med at når det kommer blir det DET beste spillet som noengang har blitt sluppet på PC.... Alltid oppdatere nyhet om HD2 her http://www.hndmatch.com/. Lenke til kommentar
HD2 Skrevet 20. desember 2002 Del Skrevet 20. desember 2002 Det spillet jeg ser mest frem til er Hidden and Dangerous2, har ventet på det i noen år nå.. synd at har vært så mye forsinkelser (siste nytt at det skal slippes før oktober 2003) Men regner med at når det kommer blir det DET beste spillet som noengang har blitt sluppet på PC.... Alltid oppdatere nyhet om HD2 her http://www.hndmatch.com/. Lenke til kommentar
HD2 Skrevet 20. desember 2002 Del Skrevet 20. desember 2002 Det spillet jeg ser mest frem til er "Hidden and Dangerous2", har ventet på det i noen år nå.. synd at har vært så mye forsinkelser (siste nytt at det skal slippes før oktober 2003) Men regner med at når det kommer blir det DET beste spillet som noengang har blitt sluppet på PC.... Alltid oppdatere nyhet om HD2 her http://www.hndmatch.com/. Lenke til kommentar
HD2 Skrevet 20. desember 2002 Del Skrevet 20. desember 2002 [ Denne Melding var redigert av: HD2 på 2002-12-20 09:28 ] Lenke til kommentar
Shicca Skrevet 20. desember 2002 Del Skrevet 20. desember 2002 Star Wars Galaxies! Uten tvil. Ååååå, jeg gleder meg _så_ mye til dette... Selv om det kommer til å ødelegge den sosiale intelligensen totalt, så skal det jammen meg anskaffes. Dessuten kommer jo Xenosaga ut til PSX2 i USA neste år, og det bør vel også skaffes. Lenke til kommentar
TomE Skrevet 20. desember 2002 Del Skrevet 20. desember 2002 Ingen som har nevn Steel Battalion til xbox! Det ser jo helt sykt ut! + kontroller med 40 taster, 3 joysticker og 3 pedaler, tenk å styre en mech med den du! Halo2 og Ninja Gaiden(begge til xbox) ser ikke så verst ut heller. Og doom3 til xbox blir et kjempe spill! Og så kanskje C&C serien gjennoppstår med generals, gler meg til å se om det lever opp til forventningene mine! C&C skøt seg selv i magen med red alert og blødde til døde med tiberium sun, men nå kanskje gjennoppstår C&C!!! Det ser i vert fall lovendes ut!! Starcraft2 gleder jeg meg som en unge til! DET MÅ KOMME UT!!! Lenke til kommentar
deni Skrevet 23. desember 2002 Del Skrevet 23. desember 2002 Eneste spillet som jeg venter på er konge-spillet CM 4. Alt annet kan jeg klare meg uten. Lenke til kommentar
shuge Skrevet 9. januar 2003 Del Skrevet 9. januar 2003 Ninja gaiden til Xboks seff! Ser møkk fett ut! Lenke til kommentar
mrxzero Skrevet 10. januar 2003 Del Skrevet 10. januar 2003 Star Wars Galaxies :o Lenke til kommentar
AkaLarSeN Skrevet 10. januar 2003 Del Skrevet 10. januar 2003 Counter-Strike 2 :D :D Lenke til kommentar
fa2001 Skrevet 12. januar 2003 Del Skrevet 12. januar 2003 Counter-Strike 2 :D :D kommer cs 2? som en mod til hl 1? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå