Gå til innhold

Hvilke spill gleder du deg til ??

Anbefalte innlegg

Vel jeg venter på :

-Thunder Island Add-on for Ghost recon

-Spearhead Add-on for MOH

-Deus EX 2

-No one lives forever 2

-WW2 RTG

-Raven Shield

-Mafia

-Hidden & Dangerous 2

-Vietcong

-Hitman 2

-Need for speed hot pursuit 2

-Splinter Cell

-IGI 2

-Doom 3

-Prisoners of war

-Stalingrad

-Battlefield 1942

-Commandos 3

Vel nå lurer kanskje noen på hvordan jeg skal få

tid til å spille alle disse godbitene ^^, og det skal

jeg si dere...DET LURER F**N TA MEG JEG OGSÅ PÅ !!!!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Neocron - det vil sparke AO rumpe lang vei med sitt langt mer avanserte system (som er alt annet enn lett å sette seg inn i, men du verden så mye man får igjen for det!). Det vil antagelig ikke selge vanvittig mye, men det er et MMORPG/FPS - noe man aldri har sett før i MMO genren, det pløyer ny mark og vil få en fanskare (meg inkludert) uansett.

Har spilte beta 4 en uke, og på tross av mange bugs er det veldig lovende.

SWG - som kommer først neste år. Det vil bli en knallhit for alle SW nerder som elsker å svinge lysende staver og tro det er superhelter.. Neida, SWG vil også ha et svært avansert system som gjør at man kan leve av så mye mer enn å slåss overalt. Man kan f.eks. drive landbruk, mine, være musiker, designer m.m. SWG blir nesten en garantert hit på MMORGP markedet.

Final Fantasy som MMORPG, er veldig spent på å se hvordan det blir.

Independence Lost - utvikles i Australia av OFP 1985 folka. Det blir en forbedring, kanskje en oppfølger til OFP 1985, men ingen vet sikkert ennå. Lovende.

Splintercell ser vanvittig bra ut..

Eve ser også fantastisk ut

Det er så mye som kommer snart, som ser veldig bra ut.

Det jeg skal kjøpe uansett fall er CM3, CFS 3, Neocron og muligens SWG. De to siste er MMORPG´s, og jeg har ikke under noen omstendigheter tenkt å betale for 2 MMORPG´s hver måned, så det blir et valg. Til SWG kommer ut har Neocron fått de verste buggene fjernet og fått mange tilhengere, så SWG vil få god og sunn konkurranse der.

Hm.. og selvfølgelig LOMAC og Deus Ex 2 (Neocron har en vanvittig bra Bladerunner / Deus Ex atmosfære BTW)

[ Denne Melding var redigert av: Hidden på 2002-09-06 03:23 ]

Lenke til kommentar

De jeg kommer på i farten er følgende...

- Age Of Mythology (PC)

- Black & White 2 (PC)

- Championship Manager 4 (PC)

- Colin McRae 3 (PC)

- Doom III (PC)

- FIFA 2003 (PC)

- Full Throttle II (PC)

- Grand Theft Auto: Vice City (PC)

- Halo (PC)

- The Movies (PC)

- Sam & Max Hit The Road 2 (PC)

- SimCity 4 (PC)

[ Denne Melding var redigert av: ap1978 på 2002-10-14 00:51 ]

Lenke til kommentar

Tja, kan ikke si at titler betyr så mye for meg.

Jeg ser etter spill som :

1. Bilspill som er litt likt NFS Porsche, og kanskje litt mere landevei inspirert. Bra 'handling' er et must.

2. Rollespill, alla Fallout serien, når det gjelder design og rpg-system. Settingen kan gjerne være helt forskjellig.

Lenke til kommentar

Another war:

Så bra ut, fant ikke noe særlig informasjon om gamet i forbifarten, fant noe screenshot og stuff. Var det ikke en fyr med ei stekepanne jeg så ?:) At spillet er avheng i om det selger bra på det polske markedet før det blir lansert på Engelsk er jo litt kjipt. Får håpe det kommer på engelsk.

IWDII: Blir jeg ikke å spille, likte ikke iwdI noe særlig. Liker ikke d20 systemet, og har en ganske kraftig mistanke om at det er liniært og ensformig som 95% av crpg'ene i dag.

Lionheart:

Det ser jeg virkelig frem til. Får bare kneppe hendene.

Den store crpg sugen blir tilfredstilt med Dark Ages of Camelot for tiden.

Lenke til kommentar

Det jeg først og fremst gleder meg til er nok RollerCoaster Tycoon II. Har alltid vært fan av spilla som Chris Sawyer lager. Spiller fortsatt Transport Tycoon Deluxe inniblant, og det er jo ikke noe nytt spill. Regner med å sitte utallige timer og bygge fornøyelsesparker i min egen lille verden.

Dernest ser jeg fram til Need For Speed: Hot Pursuit II (NFS6). Har alle versjonene av NFS som har blitt gitt ut for PC så langt. MCO har jeg ikke, men den skiller seg jo litt ut. Forventer at NFS6 skal bli minst like bra som NFS5. Passer veldig bra at jeg skal kjøpe meg et Radeon 9700 Pro-kort, så er jeg garantert å få spilt det skikkelig.

Gleder meg også til Midtown Madness 3, men det ser nok ut til at det tar noe tid før det kommer for PC. Foreløpig har de ikke annonsert at det skal komme for PC, kun Xbox, men det bør jo skje. Microsoft kan da ikke svikte sine Windows-brukere! :smile:

Vet ikke om noen andre spill jeg står i fare for å ville kjøpe, men de kan jo dukke opp.

Lenke til kommentar

Det er ganske mange spill jeg gleder meg til. Det ser ut som vi får en god fremtid i møte:

GTA:Vice (PS2)

Sam`n Max:Hit The Road II (PC)

Full Throttle II (PC/Xbox)

Project Ego/Fable (Xbox)

Dead To Rights (Xbox)

Shenmue II (Xbox)

Shenmue III (Xbox)

Halo 2 (Xbox)

Unreal Tournament 2003(PC/konsoll)

Unreal II (PC)

Doom III (PC/Xbox)

Hitman II (PC/Xbox)

Final Fantasy XI (PS2)

Final Fantasy XII (PS2)

The Getaway (PS2)

Primal (PS2)

Stuntman (PS2) Kjøper det neste uke..

Xenosaga (PS2) Håper

Starfox Adventures (GC)

Supermario Sunshine (GC)

Mario Party 4 (GC)

Lenke til kommentar

UFO: Aftermath håååååper jeg blir uhyre vellykka.

Doom 3, Unreal 2, Duke Forever, Deus Ex2, NOLF 2 og Half-life 2 er selvskrevne. Morrowind Expansion må man jo ha, beste RPG ever. Total Annihilation 2 har jeg på følelsen kommer til å kicke royal ass når det kommer ut en gang i 2004 eller no.

Multiplayer spill jeg venter på er World of Warcraft og Starwars Galaxies først og fremst. Samtidig håper jeg Razorwax lykkes med Darkfall. Det hadde vært morsomt. UT 2003 og Quake 4 må man jo naturligvis teste. Kommer veldig mye bra ut snart, så jeg tror absolutt ikke vi går en kjedelig framtid i møte.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...