L O G I M A N Skrevet 22. desember 2005 Del Skrevet 22. desember 2005 Alt booter opp og virker fint sånt sett. Men, når en skal begynne med xp går alt i snile fart. Når den overfører instalasjonfiler skjer det også at den ikke finner filer osv innmellom. Dene prosessen som valigvis tar maks 5 min tar over en halvtime, og den blir aldri fullfør riktig. Nå er snart alt testet, inkl ny xp plate. Tips? Blir snart gal av dette! Lenke til kommentar
Ravenlord Skrevet 22. desember 2005 Del Skrevet 22. desember 2005 Kanskje litt mer info, prøver du å innstalere på sata eller? Lenke til kommentar
TaZ Skrevet 22. desember 2005 Del Skrevet 22. desember 2005 (endret) Stokk litt rundt på IDE kablene. Defekt cdrom? Endret 22. desember 2005 av taz Lenke til kommentar
Elwiz Skrevet 22. desember 2005 Del Skrevet 22. desember 2005 Står diskene i PIO modus elns? Lenke til kommentar
Fixit Skrevet 22. desember 2005 Del Skrevet 22. desember 2005 Typisk Ramfeil. 5325722[/snapback] evt er det feil på cd-romen, riper i plata kan føre til slike feil Lenke til kommentar
L O G I M A N Skrevet 23. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 23. desember 2005 1. Prøvde flere xp cder. samme feil. Bytett om på det ene og det andre. 2 Så satte jeg inn et nettverkskort i /WLAN) i et av PCI sporene og da fiksa alt seg. Merkelig spørr du meg, men nå er xp inne og alt i skjønneste orden inntil videre. Lenke til kommentar
Kenneth Solfjeld Skrevet 23. desember 2005 Del Skrevet 23. desember 2005 Samme skjedde med meg når jeg satte sammen min maskin. Det viste seg at det var en defekt ram brikke. Ikke sikkert det er det som feiler maskina di. Bare et forslag! Har du kjørt memtest? Lenke til kommentar
L O G I M A N Skrevet 23. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 23. desember 2005 Som sagt løste alt seg etter at et kort ble satt i en av PCI sporene. Virker nesten som om det "våkna opp" Men det virker akkurat som det skal nå. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå