Clerion Skrevet 22. desember 2005 Del Skrevet 22. desember 2005 (endret) Skal kjøpe ny PSU nå fordi den jeg har (Chieftec 340W) Blir litt lite på mitt system. Restarter ofte når store utfordringer møtes i spill. Så meg ut Hiper sin 580W ATX Type R PSU som igrunn hadde en grei pris. Er den noe tess? Hva yter den i forhold til det som er angitt? Hvor mye kommer jeg til å ha til over på mitt system: 2 HHD, DVD-RW, CD-RW, 6600GT, AsusA7v600, Ahtlon Xp2800+ Barton, og de vanlige protene og nettverkskort o.l ? Har den de vanlige ATX målene? Har et Chieftec Dragon Midi tower, vil den passe der? Endret 22. desember 2005 av johanol Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 22. desember 2005 Del Skrevet 22. desember 2005 Den skal være god. Jeg ville valgt den. Lenke til kommentar
Chevelle Skrevet 22. desember 2005 Del Skrevet 22. desember 2005 Kan anbefale deg en Hiper. Vil du se nærmere på den finner du en video review her. Lenke til kommentar
Clerion Skrevet 23. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 23. desember 2005 Ok, da blir det vel en Hiper, kjekk å se på. Men er det noen som vet noe om målene? Er de standard ATX? Trenger jeg noe ekstra til mitt A7V600? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå