bokhylle Skrevet 22. desember 2005 Del Skrevet 22. desember 2005 Hei! Jeg skal kjøpe nytt gaming headset, men jeg vet ikke hva det heter. Jeg har bare et bilde av det. Noen som vet hva dette heter? http://www.fragbite.com/img.archives/cplwi...g5/IMG_1634.JPG Lenke til kommentar
Admin'c Skrevet 22. desember 2005 Del Skrevet 22. desember 2005 litt vanskelig å se, men sjekk sennheiser sitt, det kan jo ligne litt. pc150 er jo ganske lit bare med mic og i stedet for blå rundinger på sidene så er de i sølv Lenke til kommentar
bokhylle Skrevet 22. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 22. desember 2005 Jeg fant det! http://www.databutikken.com/no/default.php?artId=SENPC160SK Det er en slags SK versjon. SK skal jo ha noe som bare de har.. Lenke til kommentar
Admin'c Skrevet 22. desember 2005 Del Skrevet 22. desember 2005 hehe, bra du fant det, men kevlarforsterket haha er vel ganske likt pc150 tenker jeg =) Lenke til kommentar
bokhylle Skrevet 22. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 22. desember 2005 Hva betyr at den er kevlarforsterket? Lenke til kommentar
Admin'c Skrevet 22. desember 2005 Del Skrevet 22. desember 2005 kevlar er det man har i skuddsikre vester, antar det betyr at den skal tåle å bli kjørt over av en bil (nesten ) er mest gimmic, mitt pc150 har tålt og bli kjørt over av en kontorstol som ikke var så grei med den så det er kvalitet i de headsettene Lenke til kommentar
bokhylle Skrevet 22. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 22. desember 2005 Vis dere skulle velge. Hadde dere tatt SK versjonen av PC160 eller den "vanlige". Jeg tror jeg hadde tatt SK versjonen, pga. at jeg er litt sånn små fan av SK også liker jeg og ha det samme som pro gamers bruker. Lenke til kommentar
stalegjelsten Skrevet 23. desember 2005 Del Skrevet 23. desember 2005 Det kommer jo an på hvilken farge du liker best det da bokhylle, men jeg ville tatt sk versjonen, siden blått er penere enn gull. Kevlar tåler jo selvfølgelig å overkjørt av en bil siden det er mykt admin'c, men det tåler _ikke_ headsettet! Kevlar er vanskelig skjære/trenge igjennom, men er et mykt stoff som kan brukes til bekledning. Så, selv om du velger sk-versjonen, ikke kjør over headsettet ditt med bilen. Lenke til kommentar
JensL Skrevet 23. desember 2005 Del Skrevet 23. desember 2005 Med kevlarforsterket mener de nok at kabelen har fått noen kevlarfibre. Det gjør at det er svært vanskelig å slite den. Sennheiser bruker dette på headsettene til telefoner, og jeg mener kabelen skulle tåle 80 kg last før den slites. Tviler på at de har brukt kevlar i selve klokkene eller bøyla. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå