Bear^ Skrevet 22. desember 2005 Del Skrevet 22. desember 2005 Tenkte jeg skulle mimre litt med Mafia, og innstallerer det som det skal. Så skal jeg innstallere patch 1,2, og får spørsmål om jeg er sikker på at jeg vil avinnstallere Mafia. Om jeg da trykker "ja" ja så avinnstallerer patchen Mafia. Noen ideer? Lenke til kommentar
Jubelsau Skrevet 22. desember 2005 Del Skrevet 22. desember 2005 Hadde det samme problemet helt til jeg ga opp. Fant aldri løsningen Lenke til kommentar
lardvader Skrevet 25. desember 2005 Del Skrevet 25. desember 2005 fungerte fint for meg, men bare bruk en eldre patch eller ingen - spilte spillet nylig uten oppdateringer og merket ikke noe bugs som jeg kan huske Lenke til kommentar
Bear^ Skrevet 26. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 26. desember 2005 Patch 1.1 er innstallert. Hadde en "lite lovlig" versjon før så kjøpte nettopp lovlig versjon Men likevel, får ikke innstallert patch 1.2, og nå sliter jeg med en mer irriterende bug. Under det tredje oppdraget, tror det er det, der du skal ødelegge bilene til Morello, så virker ikke handbrekke. Og da får jeg ikke fullført oppdraget av en eller annen merkelig grun. Kan parkere rett på den røde stjerna bak baren til Salieri, men oppdraget slutter ikke selv om bilen står i ro og jeg kan gå ut av den, ingen ting skjer. Lenke til kommentar
Jubelsau Skrevet 26. desember 2005 Del Skrevet 26. desember 2005 Det er fordi du må gå bort til døra inn til baren og høyreklikke :!: Lenke til kommentar
Bear^ Skrevet 26. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 26. desember 2005 (endret) Original(ikke helt rett):Ikke på det oppdraget, det er et annet. Og om det hadde vært det, så skulle det kommet en boble med "!" i. Edit: Hm, kom aldri noe boble, men da jeg brukte "use" knappen på døra endret det hele seg. Pussig. Endret 26. desember 2005 av Bear^ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå