craq Skrevet 2. desember 2001 Del Skrevet 2. desember 2001 Noen som har noen erfaringer med DI-804 routeren fra Dlink? [ Denne Melding var redigert av: craq på 2001-12-02 22:13 ] [ Denne Melding var redigert av: craq på 2001-12-02 22:14 ] Lenke til kommentar
BigSoft Skrevet 3. desember 2001 Del Skrevet 3. desember 2001 Første gang jeg var borti en slik router var det veldig enkelt. Bare å plugge inn, og alt fungerte, reagerte bare på at det tok litt lang tid å få ip fra den. Andre gang var det litt verre, da fikk jeg en router som hadde en firmware som ikke var helt bra, så dermed lastet jeg ned en ny version, lastet inn den, så ble alt bra. Ellers har jeg bare hatt positive erfaringer med denne, den er ihvertfall den enkleste jeg har vært borti å sette opp :smile: [ Denne Melding var redigert av: BigSoft på 2001-12-03 15:36 ] [ Denne Melding var redigert av: BigSoft på 2001-12-03 15:36 ] Lenke til kommentar
craq Skrevet 3. desember 2001 Forfatter Del Skrevet 3. desember 2001 ok. tenkte jeg skulle kjøpe meg en sånn til å dele adsl linja med. Lenke til kommentar
Miniguru Skrevet 3. desember 2001 Del Skrevet 3. desember 2001 Hei. Jeg har denne til å dele 384/128 Adsl linja mi fra Telenor. Kan anbefales. Kjøpte den gjennom ihandel.no, anbefales også!! Lenke til kommentar
BiosFlasher Skrevet 3. desember 2001 Del Skrevet 3. desember 2001 Noen som vet om den støtter port forwarding for en range av porter? Tenker spesielt på å kunne spille age of kings. Og i tilfelle hvordan setter man det opp? Lenke til kommentar
JarleW Skrevet 3. desember 2001 Del Skrevet 3. desember 2001 Last ned bruksanvisning fra http://www.dlink.no så ser du det. (pdf-format) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå