valentino Skrevet 22. desember 2005 Del Skrevet 22. desember 2005 Jeg ville bare melde om at jeg ikke har hatt en eneste "forumet overbelastet" melding i dag. Jeg synes dette er velig bra og vil takke de ansvarlige. Jeg synes det er viktig å komme med positive tilbakemeldinger også, tilbakemeldinger som oftest er negative. Håper iallefall at forumet holder seg like bra i hele jula. mvh. Valentino Lenke til kommentar
Scotty Skrevet 22. desember 2005 Del Skrevet 22. desember 2005 Jeg har hatt 'server overbelastet' sånn 30 ganger idag Men har merket at serverne har forbedret seg, kommer ihvertfall inn på sider(på 2.forsøk) Lenke til kommentar
Admin'c Skrevet 22. desember 2005 Del Skrevet 22. desember 2005 for meg virker det kjapt igjen, har ennå ikke fått server overbelastet melding Lenke til kommentar
pej Skrevet 23. desember 2005 Del Skrevet 23. desember 2005 Tusen takk for de positive tilbakemeldingene! De er virkelig trivelige å lese, spesielt etter at vi har vært under såpass hardt vær i det siste. Jeg anbefaler dere som er interessert i litt teknisk informasjon om problemet, å lese amund sitt innlegg i informasjonstråden. Lenke til kommentar
riktig Skrevet 24. desember 2005 Del Skrevet 24. desember 2005 Jepp, nå er det på rett spor igjen. Det går ganske kjapt og ingen "røde meldinger" på skjermen. Applaus til dere som har jobba dag og natt for å fikse det. Lenke til kommentar
endrebjo Skrevet 24. desember 2005 Del Skrevet 24. desember 2005 Jeg tror faktisk at jeg jeg ikke opplevde ett eneste problem i går. Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 24. desember 2005 Del Skrevet 24. desember 2005 Har forøvrig økt grensen for maks last før forumet kommer med den berømte feilmeldingen sin, så den bør nok dukke opp meget skjeldnere nå. Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 24. desember 2005 Del Skrevet 24. desember 2005 Flott julegave fra drift, takk skal dere ha! Flott at dere fant feilen. God jul til dere alle. Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 25. desember 2005 Del Skrevet 25. desember 2005 Double that! Endelig slipper jeg å oppdatere Diskusjon.no-sidene hundre og ørten ganger for å få sett sida.. Lenke til kommentar
Pilot_ Skrevet 25. desember 2005 Del Skrevet 25. desember 2005 Jeg fikk en liten MySQL-feilmelding tidligere i dag, èn gang, men det var alt. Ellers har alt funket greit. Lenke til kommentar
Pingla Skrevet 28. desember 2005 Del Skrevet 28. desember 2005 Jeg fikk en liten MySQL-feilmelding tidligere i dag, èn gang, men det var alt. Ellers har alt funket greit. 5336904[/snapback] En slik en? IPB WARNING [2] mysql_connect(): Too many connections (Line: 120 of /ips_kernel/class_db_mysql.php) Diskusjon.no opplever tekniske problemer, vennligst prov igjen senere. Fikk denne nå i natt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg