Enthralled Skrevet 22. desember 2005 Del Skrevet 22. desember 2005 Skal bygge PC'n min i jula, og fikk i dag en Zalman CNPS7700-Cu-kjøler gratis av en som ikke trengte den (Han gav den bort pga kompitabilitetsproblemer men hk). Har et ASUS A8N32-SLI Deluxe - vil kjøleren passe? Problemet er at han jeg fikk den av ikke fant alle delene. Dette mangler: - To skiver (Sikkert lett å finne noen som passer) - To nippler/"avstandsskruer" - To vanlige skruer som da skal inn i avstandsskruene - To brakketter som fester kjøleren fast til hk Noen som har noen tips til hvordan det er mulig å skaffe disse delene/evt lage noe selv som kan funke? Det kan hende at den generøse giver finner noen av delene, men det tviler jeg egentlig på. Lenke til kommentar
Pingla Skrevet 22. desember 2005 Del Skrevet 22. desember 2005 Vet ikke hvor kjøleren opprinnelig er kjøpt, men du kan jo prøve å sende en mail eller kontakte http://www.microplex.no og høre om de kan hjelpe deg med ett montasjekit for denne kjøleren. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå