orginal Skrevet 22. desember 2005 Del Skrevet 22. desember 2005 (endret) Er det _mulig_ å : Skru av skjermen på ei bærbar maskin, for så å bruke denne til skjerm (nr. 2) på ei stasjonær maskin? Er snakk om ei gammel bærbar, en HP Omnibook 5700GT btw... Endret 22. desember 2005 av kjor1 Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 22. desember 2005 Del Skrevet 22. desember 2005 Jeg tror ikke at det er noen omforming av signal til VGA, DVI eller noe annet du kan koble til skjermkortet ditt på den skjermen. Det vil nok være mulig om du kan mye om elektronikk og kan lodde deg en omformer. Dessuten så tviler jeg på at den skjermen er så god at det vil være hensiktsmessig. Lenke til kommentar
orginal Skrevet 22. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 22. desember 2005 Skrudde opp maskina bare for morroskyld nå. Og var ikke akkurat bare å dra ut ledningene som førte til skjermen, så vips hadde du en VGA eller DVI kabel nei Tror jeg droppa dette jeg Lenke til kommentar
stoffix Skrevet 22. desember 2005 Del Skrevet 22. desember 2005 rart at ingen selger slikt utstyr.. kunne trenge det selv... kjipt å se på film på laptoppen, for der hakker de, mens skjermen på den stasjonære ikke har høy nok oppløsning.. 1080i/p HDTV Lenke til kommentar
TaZ Skrevet 22. desember 2005 Del Skrevet 22. desember 2005 (endret) Finnes programvare som lar deg bruke skjermen på lappisen som skjerm 2 på din stasjonære.. Dem trenger bare å stå i nettverk.. Husker ikke hva det heter men testa det for ei stund siden og det fungerte ok de... #edit# http://www.maxivista.com/benefits.htm The display quality is crystal-clear as the screen is transmitted digitally like a DVI monitor. There is no signal loss normally caused by digital-analog conversion Endret 22. desember 2005 av taz Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå