ZombieBobie Skrevet 22. desember 2005 Rapporter Del Skrevet 22. desember 2005 Hei, vurderer å sette sammen et AC vannkjølings sett for CPU + GPU da jeg likte måten du kunne få pumpe + tank inn i 5.25" sloter foran på pc'en. Noen som har noen erfaringer med AC? Prøvde å finne reviews men det meste er på tysk, noe som jeg ikke har spilt nok WW2 spill for å skjønne alt av ennå Skal vannkjøle en 3500+ og et Asus EN7800GT. Tenker da på om aquastream pumpen bråker, om folk har hatt problemer med lekkasje osv.. -Z Lenke til kommentar
Chris_lox Skrevet 22. desember 2005 Rapporter Del Skrevet 22. desember 2005 Har selv MEGET negativ erfaring med AC, kjøpte en vannblokk til gpu som ikke passet. Er syyyykt irriterende, hadde flere innom å så på saken, og etter langt om lenge konkluderte jeg med at den ikke ville på. Var en x800-series blokk http://www.microplex.no/product.aspx?pid=ac23370&mcat=14s277[\URL] Så, my 2 cents Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 22. desember 2005 Rapporter Del Skrevet 22. desember 2005 Har en AC-vannblokk til cpu`en min og er meget fornøyd, men de koster litt.Man får det man betaler for. Jeg har ikke noe problem med å anbefale AC Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå