Knutgrus Skrevet 22. desember 2005 Del Skrevet 22. desember 2005 Var på telt-tur på årets korteste dag. Bildene er bare beskjerte. Har ikke andre verktøy enn paint på mor og fars pc... ...for små bilder? ISDN... men kan altis legge opp større... og Moskusen på Dovrefjell har det foresten bra... Lenke til kommentar
HMS Skrevet 22. desember 2005 Del Skrevet 22. desember 2005 (endret) Fine bilder. Spesielt med tanken på at det ikke er gjort noe med dem. Likte særlig godt moskusbildet:) Endret 22. desember 2005 av HMS Lenke til kommentar
jensemil Skrevet 22. desember 2005 Del Skrevet 22. desember 2005 Førsteinntrykk: 1. bilde: Skeiv horrissont kult motiv. Ikke særlig orgnalt. men helt greit 2.Dårlig teknisk, men en bra dybde i bilde. Fine farger 3. Moskuss 4 evah Lenke til kommentar
Jens S Skrevet 29. desember 2005 Del Skrevet 29. desember 2005 Du skulle have brugt blitz på det øverste. Det er et godt og velkomponeret billede. omend lidt for mørkt. Lenke til kommentar
HrSteen Skrevet 29. desember 2005 Del Skrevet 29. desember 2005 Tror jeg vil plassere disse under "familiealbumkategorien". Slike bilder er vel nesten like vanlige som solnedgangsbilder og det er derfor veldig vanskelig å få ett bilde som stikker seg litt ut. Jeg ville nok ha gjort dem noe lysere. Lenke til kommentar
Knutgrus Skrevet 30. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 30. desember 2005 Enig i at det er vanlige bilder. Kjeda meg hjemme da jeg la dem ut her. Prøvde å ta ett lignende det første med blitz, men det ble ikke særlig. Var meningen å få det litt "anonymt"... Lenke til kommentar
12Anonym12 Skrevet 31. desember 2005 Del Skrevet 31. desember 2005 Kjedet meg litt å hadde litt lyst til å lage et landskaps bilde så slik ble det..: Orginalen: http://img415.imageshack.us/my.php?image=skitur23ak.jpg Etter jeg gjorde om litt: http://img415.imageshack.us/my.php?image=d...eskitur26xu.png Lenke til kommentar
Knutgrus Skrevet 31. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 31. desember 2005 Tok ikke med meg orginalen ned på hybelen... Kan legge dem ut når jeg får henta dem og kommet meg på stud-nettet med raskere linje... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå