Hagforce Skrevet 22. desember 2005 Del Skrevet 22. desember 2005 Hei! Holder på å sette opp en isdn router (D-Link DI-304) hjemme. Slik at jeg kan komme på internett med ubuntu også (hadde passiv usb isdn adapter). Det store spørsmålet er hvordan konfigurere en slik sånn at jeg må aktivere internett tilkoblingen før den kobler opp (vil jo ikke at den skal koble opp i tide og utide). Takker så meget for svar. Lenke til kommentar
agvg Skrevet 23. desember 2005 Del Skrevet 23. desember 2005 De er designet for og koble opp og ned og du kan vanligvis ikke fjernstyre de. Napp ut ledningen når de ikke er i bruk eller skaff ett fastprisaabonnement på ISDN-oppkobling. Lenke til kommentar
Hagforce Skrevet 27. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 27. desember 2005 Jo, stemmer at de er designet for å koble opp og ned etter behov. Problemet er at det somregel er så mye programmvare på maskiner i dag som henvender seg til div nettverksadresser at routeren blir stående oppe hele tiden. Har en bekjent som bruker en 3com router med et fjernstyrings programm.... Men jeg finner ikke noe slikt til d-linken, så det finnes vel ikke? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå