venomzorg Skrevet 5. september 2002 Del Skrevet 5. september 2002 har en 24x NEC brenner og bruker WinOnCd og win2k. har kjøpt 800mb cder på elkjøp, disse registreres som 700mb i WinOnCd, har trykke mye rundt finner ikkenoe jeg kan gjøre, hjelp plz? Lenke til kommentar
Spaz Skrevet 5. september 2002 Del Skrevet 5. september 2002 Det er fordi brenne-programmet ikke kjenner igjen cd'ene og oppgir derfor en standardstørrelse på 700MB. Dette har ikke noe å si for hvor mye som du kan brenne på cd'ene. Mine Smart Buy 90+ min cd'er står som 700MB i Nero, men klarer lett å få presset inn 850MB [ Denne Melding var redigert av: Spaz på 2002-09-05 21:45 ] Lenke til kommentar
venomzorg Skrevet 7. september 2002 Forfatter Del Skrevet 7. september 2002 ja men nå jeg slenger på mere en 700 mb går det ikke og brenne, det står jeg må sette inn en større cd. hjelp?! Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 7. september 2002 Del Skrevet 7. september 2002 Er ikke kjent med WinOnCd, men hvis du har Nero så sett den på "overburn". Hvis du ikke har Nero så er ikke jeg til noe særlig hjelp Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå