eternal Skrevet 22. desember 2005 Del Skrevet 22. desember 2005 Har endel VGA til DVI overganger liggende. Er beregnet å bruke på utgang nr.2 på nyere kort der det er utgang for to skjermer, men en utgang av hver sort. Kan dette brukes på f.eks et gammelt (AGP faktisk) ATI Rage 128 PRO GL 16M som bare har VGA utgang, hvis man vil koble til en DVI skjerm?. (+s-video og kompositt tvut m/theather chip). Hvordan er det ellers? Følger det med VGA overganger med de fleste LCD skjermer eller bør jeg bruke et enda eldre Matrox PCI kort som merkelig nok ser ut til å ha en DVI utgang? Lenke til kommentar
Falconer Skrevet 22. desember 2005 Del Skrevet 22. desember 2005 De digitale til analoge overgangene som følger med skjermkort vil ikke passe ettersom det blir feil med hun/han. Signalene må også omformes, så du trenger sannsynligvis noe slik som dette: http://www.gefen.com/kvm/product.jsp?prod_id=1310 Tror nok det er en mye bedre idé å få fatt i ett eldre PCI-kort med DVI-utgang, evt. bare bruke analog kabel da jeg regner med at monitoren din også har denne. Lenke til kommentar
Dragavon Skrevet 22. desember 2005 Del Skrevet 22. desember 2005 Er du sikker på at det er VGA til DVI du har da? Eg vil tro at det er DVI til VGA du har. DVS, DVI på grafikkortet, men VGA på skjermen. Lenke til kommentar
Falconer Skrevet 23. desember 2005 Del Skrevet 23. desember 2005 Er du sikker på at det er VGA til DVI du har da? Eg vil tro at det er DVI til VGA du har. DVS, DVI på grafikkortet, men VGA på skjermen. 5324361[/snapback] Det er først de senere år at det har blitt vanlig med DVI utgang på skjermkort. Som du sikkert har sett i trådstarters innlegg, er det et eldre system man snakker om. Lenke til kommentar
Dragavon Skrevet 23. desember 2005 Del Skrevet 23. desember 2005 Eg hadde nå DVI utganger for 4 år siden Lenke til kommentar
eternal Skrevet 23. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 23. desember 2005 oi...heh stemmer det drageon. dreit på draget. det er en DVI til vga overgang Snakker om et gammelt system ja. Skjermkortet er spesielt gammelt. Men det holder til vanlig bruk. Men slik jeg skjønner det følger det med utstyr til å bruke VGA på de fleste nye lcd skjermer? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå