Tommy Sandvik Skrevet 22. desember 2005 Del Skrevet 22. desember 2005 Vet noen hvor jeg kan kjøpe en kabel med en 24+5 pins DVI-I kontakt i den ene enden, og HD15M VGA monitorkabel i den andre enden. Lenke til kommentar
Admin'c Skrevet 22. desember 2005 Del Skrevet 22. desember 2005 (endret) hva skal være hun og han? støtter skejermkortet det kan du jo bruke ett adapter, dvi->agp http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=106841&cks=SER var det hdmi du var ute etter er det her http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=301359&cks=SER Missforstod jeg får du si ifra Tviler på at vga->dvi går så fint, men komplett har det og Endret 22. desember 2005 av Admin'c Lenke til kommentar
Tommy Sandvik Skrevet 26. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 26. desember 2005 Beklager at du misforsto, jeg har en data med HD15F, altså hun-kontakt, og skal ha en kabel med HD15M i ene enden og DVI-I(m) i den andre, DVI-I 24+5 i hankjønn, herved pins. Lenke til kommentar
Tommy Sandvik Skrevet 1. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 1. januar 2006 Glem det med HD15M og DVI, har noen sett en kabel med BNCx5 han-kontakter i den ene enden og SCART/DVI 24+5/S-video/ BNCx5 han-kontakter i den andre enden? Vil dere vennligst svare meg på dette innlegget? Lenke til kommentar
Admin'c Skrevet 1. januar 2006 Del Skrevet 1. januar 2006 unnskyld men fortell meg hva som skal kobles sammen så skal jeg finne en kabel for å gjøre det digitalt. Men på de fleste lcdtvr burde du kunne kjøre hdmi->dvi, men igjen så vet jeg ikke hva i all verden du surrer med Lenke til kommentar
Tommy Sandvik Skrevet 2. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 2. januar 2006 (endret) Jeg surrer med å koble sammen monitor og en kontakt som passer inn i en flatskjerm, enten DVI 24+5, 5xBNC, SCART, S-video eller 3xRCA. Og HDMI kan du bare glemme hvis det ikke fins monitor - HDMI omkoblere, jeg har en laptop med HD15F, USB kontakter og 3x3,5 mm stereokontakt for lyd, bilde og mikrofon, og vil gjerne ha en kabel som passer det! Endret 2. januar 2006 av Tommy Sandvik Lenke til kommentar
Rikky Skrevet 2. januar 2006 Del Skrevet 2. januar 2006 (endret) Jeg skjønte ikke helt nøyaktig hva du skulle koble sammen, men hvis du har 5*BNC i ene enden og D-sub/VGA i den andre enden kan du kjøpe en VGA-kabel med slike plugger. Edit: Flyttes fra Annet om hardware til Video. Endret 2. januar 2006 av Rikky Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå