Sycosis Skrevet 22. desember 2005 Del Skrevet 22. desember 2005 sycosis.net kan noen åpne denne i IE og fortelle meg hvordan jeg kan rette opp feilen med at hoved tablesen ligger så LANGT nede? I firefox er den helt fin=S Lenke til kommentar
Sycosis Skrevet 22. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 22. desember 2005 ingen som kan hjelpe meg? Lenke til kommentar
saivert Skrevet 22. desember 2005 Del Skrevet 22. desember 2005 <rant>Hadde hjulpet hvis folk bestemte seg. Enten skriv på norsk eller skriv alt på engelsk. Hater sånn "Denne tablen virker ikke, blah blah." Det heter tabell, tabellen, tabeller.</rant> Prøv å spesifiser DOCTYPE slik: <!DOCTYPE html PUBLIC "-//W3C//DTD XHTML 1.0 Strict//EN" "http://www.w3.org/TR/xhtml1/DTD/xhtml1-strict.dtd"> i begynnelsen på HTML-dokumentet ditt. IE er avhengig av DOCTYPE ellers klarer den ikke tegne opp (render) siden din korrekt. Ellers hold deg til det minste felles kodesettet. Ikke bruk IE propritær kode. Lenke til kommentar
Sycosis Skrevet 22. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 22. desember 2005 okey, skal prøve=P det er PHP forresten Lenke til kommentar
Sycosis Skrevet 22. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 22. desember 2005 den ble bare verre, så jeg fjernet det.. Lenke til kommentar
rødøye Skrevet 22. desember 2005 Del Skrevet 22. desember 2005 okey, skal prøve=P det er PHP forresten 5325545[/snapback] Kan ikke se noe PHP jeg. Det du viser til oss er (heldigvis) HTML. Lenke til kommentar
Lovskogen Skrevet 22. desember 2005 Del Skrevet 22. desember 2005 Å kode siden din opp i tabeller er som å bygge en bil av bare vinduer, det funker, men det er ikke optimalt. Du burde bygge opp siden din med divisjoner, <div>. Det finnes nok å lese seg til på htmldog.com Lenke til kommentar
Sycosis Skrevet 22. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 22. desember 2005 hmm men den funket før. Hva mener du med at du ikke ser PHP? Jeg bruker PHP som navigasjon, altså jeg bruker linkene som bryter til å bytte ut innholdet i hovedfeltet med informasjon fra en php fil. Og forresten, så funket den helt fint før jeg la til noe css skript. Da ble den sånn, men når jeg la til enda mere css, så ble den bedre. Så plutselig ble den sånn igjen=S Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 22. desember 2005 Del Skrevet 22. desember 2005 Hvis du sier at den vises i html rødøye. Hvorfor står det da .php? Vi har en php del av forumet også. Jeg har egentlig ingen aning, men det er mulig en kode du har feil, som funker i f.eks firefox, men ikke i IE. Noen folk har no bare grusomme koder selv om de funker. Lenke til kommentar
rødøye Skrevet 22. desember 2005 Del Skrevet 22. desember 2005 Jeg ser at dere bruker PHP, men PHPen forlater aldrig tjeneren. PHP genererer HTMLen jeg kan se. at en fil slutter på .php betyr heller ikke at det må være PHP i den. Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 22. desember 2005 Del Skrevet 22. desember 2005 ah. Jeg så ikke på kodene på siden, så jeg kunne ikke vite. Da har jeg lært noe i dag også Lenke til kommentar
Sycosis Skrevet 27. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 27. desember 2005 hahaha, hvem er det som har skrevet i nyheter og blogg på sida mi? bare så dere vet det så var det ikke meninga å ha et bra sikkerhetssystem, jeg bare laga noe enkelt.. men hvis du kan hjelpe meg med å gjøre det sikrere, tar jeg imot all hjelp=D Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå