Gå til innhold

hva synes dere om dette? mitt første

Anbefalte innlegg

Og du trur du har peiling på lyd! En sølvsuper til 2 stk 12". Det blir bra det! (Noen som hørte ironien???) 12" som mellomtone? Katastrofe! Tregt som **** jo...kan umulig bli bra. Det skal litt til for å bevege en 12". Og du får ikke noe trøkk ut av dem med en gammel sølvsuper!!! Lydkvaliteten orker eg ikke tenke på en gang! GRØSS!!!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
  • 2 uker senere...

Joa.... Jeg har sett penere case-mods..

Ihverfall noen... eller.... ALLE!!!!!!!

Det så helt for jævli ut hvis jeg skal være helt ærlig...!!!

Sats på noe finere og ta inspirasjon fra andre steder enn bare hue ditt... Kan ikke si at det så ut som det var så mye oppi der (hue da..)!!

Sorry.... Men jeg juger ikke så ofte da!!! Hehe

Siden jeg var så frekk kan jeg gi deg et hint...

http://www.moddingzone.com , der er det mange kule mods....

Amd Xp 2100+

Mist "Silent Twin"

Epox EP- 8k5a2+

512 333mhz ddr sdram

Cretive GeForce4 Ti 4600

80 Gb IBM 120Gxp

[ Denne Melding var redigert av: Tbone87 på 2002-12-13 22:04 ]

Lenke til kommentar

Quote:

Jannis-15 skrev (2002-12-13 23:19):

JEG GIR OPP!

ja ja, får håper dere har det fint her på forumet uten meg da...

Synd... så ikke noe galt i modden din. Den var funksjonell, dog kanskje ikke den største fryd for mammadalt øyne. Modden luktet POWER lang vei.

Jeg liker POWER :smile: En Hiltidrill skal ikke se pen ut, den skal borre igjennom 1m tykke betongvegger som det var gipsplate... slikt eksempel jeg tok rett ut av lufta.

Lenke til kommentar

Quote:

Den 2002-09-05 21:27, skrev Jannis-15:

.

<font class=editedby>[ Denne Melding var redigert av: Jannis-15 på 2002-12-13 23:03 ]</font>

Hæææ??? Alle kommenterer, men jeg ser INGEN bilder noensteder jeg... Har jannis-15 fjernet alt eller? Noen som har adressen der bildene lå? Nå skjønner jeg ingen ting :grin: :grin: :grin:

[ Denne Melding var redigert av: Thomas Hansen på 2002-12-19 10:07 ]

Lenke til kommentar

Quote:

Den 2002-12-19 11:23, skrev mrf00rk:

Tidenes mest håpløse thread, at ingen har slettet denne for ca 5 sider siden, er meg et stort under.

om ikke dere (ikke direke _du_, men _dere_) hadde bumpet opp en 2-3 mnd. gammel tråd hadde denne for lengst vært borte!

så for å si det på en annen måte; ikke svar på denne tråden...

til deg som lurte på hvor bildene var blitt av så finner du dem på hjemmesiden min under hardware.. :smile:

og ja, jeg har slettet alle postene mine i denne tråden pga jeg har blitt lei av denne steroanlegg-diskusjonen.. tråden skulle liksom handle om PC'n min, ikke om subben min.. :razz:

Mvh, Jan Erik

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...