VegardStr Skrevet 22. desember 2005 Del Skrevet 22. desember 2005 (endret) fivten skal være en 120mm Thermaltake som skal være festet med ledning til PCen min, altså, fartøyet er ikkje beregnet for å kjøre langt, men bare skjekke om det fungerer. Noen som har tips til hvordan eg kan få dette best mulig til? bilder kommer. Størrelsen på flaten skal være ca 27x40cm. bestå av papp. EDIT, også muligens 2 stk. 80mm Raidmax kabinett vifter. Endret 22. desember 2005 av vegis Lenke til kommentar
VegardStr Skrevet 23. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 23. desember 2005 ingen som har tips til meg altså? Lenke til kommentar
Xecuter Skrevet 23. desember 2005 Del Skrevet 23. desember 2005 fast til PC-en?? Skal du bruke viftestyring får å kjøre den? Lenke til kommentar
VegardStr Skrevet 23. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 23. desember 2005 fast til PC-en?? Skal du bruke viftestyring får å kjøre den? 5327801[/snapback] ja. Lenke til kommentar
T homas Skrevet 23. desember 2005 Del Skrevet 23. desember 2005 Er det noe alla dette du mener? Lenke til kommentar
Xecuter Skrevet 23. desember 2005 Del Skrevet 23. desember 2005 (endret) T homas: En luftputebåt har ikke en "gummiring" under som blåses opp. Gummien som du kanskje har sett på andre luftputebåter er til for å hindre at luften forsvinner med en gang. Med en slik gummiskjørt under båten samles det opp mer luft under båten og holder båten oppe med mindre viftekraft. http://no.wikipedia.org/wiki/Luftputebåt Endret 23. desember 2005 av Xbox lover Lenke til kommentar
T homas Skrevet 23. desember 2005 Del Skrevet 23. desember 2005 ja men tenkte at man kunne ha det for og heve "fartøyet" man kunne da brukt en av de andre viftene hans til og drive det fram over Lenke til kommentar
VegardStr Skrevet 23. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 23. desember 2005 ja, det er på en måte slik eg har tenkt meg. bygd een modell i går kveld, den fungerte, men var veldig ustabil Lenke til kommentar
Xecuter Skrevet 23. desember 2005 Del Skrevet 23. desember 2005 Du må ha vifta 100% i "vekt-senter" altså det punktet du kan balansere fartøyet på pekefingeren din. Har du tenkt på å ordne et skjørt rundt fartøyet? Det kan kanskje hjelpe. Lenke til kommentar
1234567890qwertyuio Skrevet 23. desember 2005 Del Skrevet 23. desember 2005 Mythbusters hadde en episode der de lagte luftputebåter av løvblåsere, kanskje noe info som kan være kjekkt å ha i den episoden. Lenke til kommentar
VegardStr Skrevet 23. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 23. desember 2005 Har muligens tenkt å prøve med en Plastikpose , slik at viften plåser nedi en pose, og under i posen skal det være mange småhull, som gjør at alt flyter. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå