Bimmelom Skrevet 22. desember 2005 Del Skrevet 22. desember 2005 Hei. Jeg lurer på hvilke sanger som er på siste A-ha album. Noen som kan skrive de ned? Lenke til kommentar
AndyG Skrevet 22. desember 2005 Del Skrevet 22. desember 2005 a-Ha / Analogue Label: Universal Year: 2005 Track Title 1. Celice 2. Don't Do Me Any Favours 3. Cosy Prisons 4. Analogue 5. Birthright 6. Holy Ground 7. Over The Treetops 8. Halfway Through The Tour 9. A Fine Blue Line 10. Keeper Of The Flame 11. Make It Soon 12. White Dwarf 13. The Summers Of Our Youth Kilde: http://gracenote.com/music/album.html/genp...3f7db14405.html Lenke til kommentar
embark Skrevet 22. desember 2005 Del Skrevet 22. desember 2005 Det hadde tatt deg 2 sekunder å finne dem selv. Lenke til kommentar
Bimmelom Skrevet 23. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 23. desember 2005 Takk skal du ha. Det hadde nok tatt 2 sekunder, men siden jeg var likevel inne på forumet og siden jeg hadde så inni helsiken dårlig tid, gjor jeg det enklest mulig Og, meningen med "det hadde tatt deg 2 sekunder å finne dem selv " er ? Hva er vitsen. Vet at det hadde tatt 2 sekunder, men å skrive det skjønner jeg ikke vitsen med. God jul Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå