kizzykazz Skrevet 22. desember 2005 Del Skrevet 22. desember 2005 Hei, vil ha et MSI hovedkort nå Alle sier det er så bra Hva er det beste jeg kan få tak av MSI? Dyreste i prisguiden er 800 kr! Håper på svar! Mvh Kizz Lenke til kommentar
fflex Skrevet 22. desember 2005 Del Skrevet 22. desember 2005 MSI K8N NEO platinum!! Har det selv, og er veldig fornøyd....Har prøvd bla Asus K8N som ikke ga meg i nærheten den samme kvalitetsfølelsen Lenke til kommentar
kizzykazz Skrevet 22. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 22. desember 2005 Ja, men er det ikke begynnt å bli gammelt? Har ikke MSI komt med noe nytt?? Lenke til kommentar
Mr.M Skrevet 23. desember 2005 Del Skrevet 23. desember 2005 Ja, men er det ikke begynnt å bli gammelt? Har ikke MSI komt med noe nytt?? 5326116[/snapback] Ser ikke sånn ut. Ikke for å påvirke ditt valg, men ECS (Elitegroup) kommer snart tilsalgs på socket 754 med pci Express. Lenke til kommentar
lucky666 Skrevet 23. desember 2005 Del Skrevet 23. desember 2005 Dette kommer du ikke til å angre på. Lenke til kommentar
kizzykazz Skrevet 23. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 23. desember 2005 Kompisen min har et sånt kort, og det er veldig bra. Men er det noen som har problemer med varme fra det kortet? Rambrikkene hans var glo heite da jeg tok på de... Og det er litt skremmende...! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå