Straffa Skrevet 22. desember 2005 Del Skrevet 22. desember 2005 (endret) Frame City Killer haha! dette skal liksom være basert på unreal engine 3 latterlig dårlig! les mere om det her Endret 22. desember 2005 av avanore Lenke til kommentar
PapaDon Skrevet 22. desember 2005 Del Skrevet 22. desember 2005 spillet heter strengt tatt Frame City Killer:) Lenke til kommentar
Straffa Skrevet 22. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 22. desember 2005 spillet heter strengt tatt Frame City Killer:) 5323321[/snapback] spillet skulle ikke hatt en tittel engang men har rettet opp i topic Lenke til kommentar
Cultofluna Skrevet 22. desember 2005 Del Skrevet 22. desember 2005 Welcome to the good old days Lager de seriøst spill med slik grafikk ennda? Det er jo mildt sagt latterlig jo Lenke til kommentar
Straffa Skrevet 22. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 22. desember 2005 Welcome to the good old days Lager de seriøst spill med slik grafikk ennda? Det er jo mildt sagt latterlig jo 5323375[/snapback] det som er latterlig er at de faktisk bruker unreal engine 3 og at det kommer til xbox 360 Lenke til kommentar
FJERNET111 Skrevet 22. desember 2005 Del Skrevet 22. desember 2005 Det var den dårligste grafikken jeg har sett på et par år ja... Hvordan det går ann å bruke en så flott motor om U3 og så slenge på noen teksturer som ble laget i løpet av 5 min i PS er håpløst. Lenke til kommentar
Darx* Skrevet 22. desember 2005 Del Skrevet 22. desember 2005 Her er noen bilder som kanskje ser litt bedre ut. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 22. desember 2005 Del Skrevet 22. desember 2005 Veit ikkjer heilt ka eg ska si, av og til ser det ok ut, noen anger ser det latterlig ut Mye som skjer og store områder i dette spill kansje? Lenke til kommentar
Gromle Skrevet 22. desember 2005 Del Skrevet 22. desember 2005 Enkelte av de screenshotene så nå rimelig bra ut. Men det store spørsmålet er jo hvordan det vil se ut i bevegelse. En video sier mer enn 1000 screenshots. Lenke til kommentar
TCi Skrevet 23. desember 2005 Del Skrevet 23. desember 2005 Så utrolig dårlig var det da ikke. Men det var litt lite atmosfærisk sammenlignet med andre UE3 spill. Teksturene er skarpe og fine de, men trenger litt mer arbeid. Virker som de prøver å lage sin egen stil enn andre UE3 spill. Det har de da klart. Legger de litt bedre lyssetting osv så kan det da bli relativt fint. Personlig så er jeg ikke så interessert i denne tittelen, den virker litt tam ut i fra trailere jeg har sett. Et spill blir ikke dårlig selv om grafikken ikke er av den beste. Skjønner egentlig ikke hvorfor dere klager så veldig, kanskje dere setter listen litt vel høyt. Lenke til kommentar
Dinsdale Skrevet 23. desember 2005 Del Skrevet 23. desember 2005 Videoer finnes her. Syntes ikke dette spillet frister egentlig. Ser ut som "bare et slikt spill" til.... Lenke til kommentar
benyeah Skrevet 23. desember 2005 Del Skrevet 23. desember 2005 Tja, hva var galt med grafikken på det spillet? Syns den så ganske god ut. Men virket litt klisjè-aktig? Lenke til kommentar
Mr.FOXHOUND Skrevet 23. desember 2005 Del Skrevet 23. desember 2005 Har bare sett én video av spillet, men der så grafikken temmelig dårlig ut. I tilleg var voice-actingen noe av det dårligste jeg har vært ute for i moderne tid. Lenke til kommentar
Fedorov Skrevet 23. desember 2005 Del Skrevet 23. desember 2005 Tja, hva var galt med grafikken på det spillet? Syns den så ganske god ut. Men virket litt klisjè-aktig? 5328318[/snapback] eh ? Dette er N64 nivå. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 23. desember 2005 Del Skrevet 23. desember 2005 Jaja, de finpusser nok på spillet før launch,eller må vel bli grovslipe i dette tilfellet Lenke til kommentar
TwiiK Skrevet 23. desember 2005 Del Skrevet 23. desember 2005 Ja, nå har jo du tydligvis gravd opp noen alpha build bilder. Har selv sett bilder og ingame videoer av spillet der grafikken og det meste er av gjennomført høy kvalitet. Til sammenligning så er jo de bildene Darx viser mye mye bedre. -TwiiK Lenke til kommentar
DpG Skrevet 23. desember 2005 Del Skrevet 23. desember 2005 haha dette kan ikke være riktig grafikken stinker. Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 24. desember 2005 Del Skrevet 24. desember 2005 Trenger jeg virkelig å linke til gamer-nos skjermbilder? Tydeligvis ja. http://gamer.no/product.php?productId=35532&page=images Her har dere noen bilder som muligens vil forandre litt på synene deres. Selv synes jeg det ser helt brukandes ut. Ikke noe storartet over grafikken, men en helt grei utførelse. Ikke klag sånn folk da. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 24. desember 2005 Del Skrevet 24. desember 2005 Der ser du også kor mye aktivitet det kan vere i gatene, her kommernok CPU`en godt inn i bildet Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå