mikaelt Skrevet 22. desember 2005 Del Skrevet 22. desember 2005 (endret) Jeg bruker begge forum ganske mye, men har i den siste tiden brukt ITpro når jeg trenger tips, råd og hjelp. Det jeg har lagt merke til er at det er mye enklere å få hjelp der, enn på diskusjon.no. Virker som de på ITpro er mer opptatt av å hjelpe, mens de på diskusjon.no er mer opptatt av regler, plassering osv.. Noen som er enig/uenig i min påstand? Endret 22. desember 2005 av mikaelt Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 22. desember 2005 Del Skrevet 22. desember 2005 Enig! Men ingenting slår OT delen på diskusjon dott no Lenke til kommentar
DoNotWant Skrevet 22. desember 2005 Del Skrevet 22. desember 2005 Dette må kunne regnes som indirekte reklame for et annet forum .. Jeg kommer i alle fall til å sjekke ut itpro Lenke til kommentar
mikaelt Skrevet 22. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 22. desember 2005 Det er ikke reklame, trodde egentlig flesteparten visste om itpro fra før. Lenke til kommentar
sluffy Skrevet 22. desember 2005 Del Skrevet 22. desember 2005 Forum.hw.no har tapt seg veldig i det siste, også OT-delen. *Mimre tilbake til Søppel-dagene*. Mikaelt: Tiësto Lenke til kommentar
Simon Aldra Skrevet 22. desember 2005 Del Skrevet 22. desember 2005 Er enig i at det er for mye regelfiksering på diskusjon.no. En ting som lenge har irritert meg er faktisk treordsregelen, men la oss ikke ta en diskusjon på dette Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 22. desember 2005 Del Skrevet 22. desember 2005 Forum.hw.no har tapt seg veldig i det siste, også OT-delen. *Mimre tilbake til Søppel-dagene*. Mikaelt: Tiësto 5323397[/snapback] Søppel tiden var den beste tiden Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 22. desember 2005 Del Skrevet 22. desember 2005 Er enig i at det er for mye regelfiksering på diskusjon.no. 5323416[/snapback] Absolutt. Vi mista jo vår beste moderator fordi det er så alt for strengt på regler her. *savne dahle* Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 22. desember 2005 Del Skrevet 22. desember 2005 itpro er et dårligere forum med færre medlemmer og lavere kunnskapsnivå når det kommer til f.eks maskinvare. har en brukerkonto der jeg også, men jeg er lei alle de bastante og feilaktige uttalelsene der at jeg nesten aldri er innom. hw.no er og blir kongen Lenke til kommentar
mikaelt Skrevet 22. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 22. desember 2005 itpro er et dårligere forum med færre medlemmer og lavere kunnskapsnivå når det kommer til f.eks maskinvare. har en brukerkonto der jeg også, men jeg er lei alle de bastante og feilaktige uttalelsene der at jeg nesten aldri er innom. hw.no er og blir kongen Er enig i at kunskapsnivået er høyere på hw.no, men hva hjelper det når folk ikke er like interessert i å hjelpe? På itpro lager folk banner, webdesign osv gratis, mens på hw.no blir man nesten utskjelt hvis man ber om en "gratis-tjeneste". Og som andre har nevnt tidligere i denne tråden, så er regelverket alt for strengt, og tråder blir stengt i hytt å pine! Er det en tråd som skulle vært stengt, så er det "Google-leken"! En annen ting jeg synes er dårlig på hw.no, er at man ofte får feilmeldinger om databasefeil og at serveren er opptatt og ikke kan utføre handlingen. Men det har vel med at hw.no har utrolig mange brukere pålogget hele døgnet. (Det er et stort + ) Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 22. desember 2005 Del Skrevet 22. desember 2005 ja, det er sant. jeg avskyr alle feilene med serverne til hw.no, er også enig i at reglene er litt for strenge her. men det er tross alt bedre med strenge regler enn ingen regler. Lenke til kommentar
sofarot Skrevet 22. desember 2005 Del Skrevet 22. desember 2005 Reglene er blitt for strenge, serverene for dårlige, og folk for pinglete.. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 22. desember 2005 Del Skrevet 22. desember 2005 Joda, de stengte snus-tråden, men ikke tatto/piercing tråden, og google leken, og bilde-sammenheng-leken. Lenke til kommentar
GenericName Skrevet 22. desember 2005 Del Skrevet 22. desember 2005 (endret) ... Endret 12. januar 2011 av Token Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 22. desember 2005 Del Skrevet 22. desember 2005 Joda, de stengte snus-tråden, men ikke tatto/piercing tråden, og google leken, og bilde-sammenheng-leken. 5323744[/snapback] mhm. det blir for dumt. det er like mye crapsnakk i tatto-tråden som et var i snustråden, men siden det er en mod som har laget den blir den ikke rørt. tåpelig greier. Reglene er blitt for strenge, serverene for dårlige, og folk for pinglete.. ja, dessverre Lenke til kommentar
meastp Skrevet 22. desember 2005 Del Skrevet 22. desember 2005 Serverene har vel litt flere innlegg å ta vare på? Vi snakker jo mange millioner her... Jeg har også merket at det har vært problemer av og til, men det er bare småirriterende - jeg plages ikke nevneverdig av det. Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 22. desember 2005 Del Skrevet 22. desember 2005 Reglene er blitt for strenge, serverene for dårlige, og folk for pinglete.. 5323722[/snapback] Flere brukere: Dette medfører også flere dårlige brukere Dtørre belastningen for serveren. (Serveren er faktisk blitt mye mye mye bedre, men det blir flere folk kjappere enn det blir bedre servere) Dette fører til at en må ha bedre regler for å holde styr på de folkene og de økende antall tråder. Å hat et såpass stort forum som dette er en stor utfodring, det gir mindre rom for småtull slik som man finner på små forum. Jeg synes folkene her har taklet "problemet" med mange folk mye bedre enn det jeg har sett andre forum gjort det. Og til dere som savnet gamle forumet: Dette forumet er blitt stort. Det er ikke et bittelite forum der "alle kjenner alle" lenger. Det kommer aldrit til å bli det igjen. Get over it. Finn heller et lite forum hvis dere vil ha noe sånt. Hvis dere er interessert i musikk så anbefaler jeg musikksmaken. For min del så vil jeg nok alltid henge her da mange av kjerne-miljøet forsatt er her og siden det er et såpass stort forum så er det utrolig rikt på ressurser. Mange koselige folk her. Men vil nok være innom noen småforum innimellom... Lenke til kommentar
sofarot Skrevet 22. desember 2005 Del Skrevet 22. desember 2005 TLZ: Jeg mener serverene er for dårlige til det nivået diskusjon.no er blitt... Folk er for pinglete til å se hva de egentlig mener. Man er redd for advarsel, noe som er forståelig etter hvordan reglene er bygd opp, og moderatorene tolker dem... Likte de tider da det var mulig og se hva en mener... Lenke til kommentar
hylo Skrevet 22. desember 2005 Del Skrevet 22. desember 2005 Forumet har tapt seg, dermed basta. Lenke til kommentar
FJERNET111 Skrevet 22. desember 2005 Del Skrevet 22. desember 2005 Likte de tider da det var mulig og se hva en mener... 5323978[/snapback] Vel hvis du går til PRS så er det nok fullt mulig å finne ut hva folk mener Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå