LarsP Skrevet 22. desember 2005 Del Skrevet 22. desember 2005 Hvordan viste jeg at hun var amerikansk før jeg åpna den siden? fyfaen som du eier deg sjøl. skjønner ikke at det er mulig engang! Kvinnen, som kommer fra New Mexico 5323610[/snapback] HHAHHEHHAHHAHAHAHAHEAAHAHEHEAHEAHAHEHHAHAHEHAEHAEHEAHAEHEHEAHAEHEAHHAEHHEAEHA. Ontopic: Det mest utrolige er jo at hun vant frem i en reell rettssak. Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 22. desember 2005 Del Skrevet 22. desember 2005 5323311[/snapback] Namnam, John Stamos. Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 22. desember 2005 Del Skrevet 22. desember 2005 Hvordan viste jeg at hun var amerikansk før jeg åpna den siden? fyfaen som du eier deg sjøl. skjønner ikke at det er mulig engang! Kvinnen, som kommer fra New Mexico 5323610[/snapback] HAHAHAHA! Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 22. desember 2005 Del Skrevet 22. desember 2005 Hun dama der må være enten så sprø i hodet at det renner ut ørene ellers vil hun skape media styr uten like. Stakkar Letterman Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 22. desember 2005 Del Skrevet 22. desember 2005 Hvordan viste jeg at hun var amerikansk før jeg åpna den siden? fyfaen som du eier deg sjøl. skjønner ikke at det er mulig engang! Kvinnen, som kommer fra New Mexico 5323610[/snapback] HAHAHAHA! 5324049[/snapback] Det finnes ingen smiley for å vise hvor mye jeg ler nå. Lenke til kommentar
Lolliken Skrevet 22. desember 2005 Del Skrevet 22. desember 2005 Hvordan viste jeg at hun var amerikansk før jeg åpna den siden? fyfaen som du eier deg sjøl. skjønner ikke at det er mulig engang! Kvinnen, som kommer fra New Mexico 5323610[/snapback] Tenker at dette dekker mine tanker akkurat nå. A BURN!!!! Lenke til kommentar
kimman Skrevet 23. desember 2005 Del Skrevet 23. desember 2005 (endret) headcleaver, skal du si noe nå? Men kan skjønne at du skjemmer deg bort, for du ble jo ganske EID! Endret 23. desember 2005 av kimman Lenke til kommentar
Passasjer Skrevet 23. desember 2005 Del Skrevet 23. desember 2005 Såså, jeg hadde faktisk tenkt å skrive det samme som Headcleaver Trodde New Mexico var et eget land jeg og. Men det var jo litt gøy Lenke til kommentar
Jan Skrevet 23. desember 2005 Del Skrevet 23. desember 2005 Såså, jeg hadde faktisk tenkt å skrive det samme som Headcleaver Trodde New Mexico var et eget land jeg og. Men det var jo litt gøy 5327242[/snapback] HAHAHAHAHAHAHAHA Lenke til kommentar
Smirnoff Skrevet 23. desember 2005 Del Skrevet 23. desember 2005 Litt morsomt, når mange mener på at amerikanernes geografikunnskaper er så forferdelig dårlige. :!: Lenke til kommentar
Ernie Skrevet 23. desember 2005 Del Skrevet 23. desember 2005 Hva er så galt med henne da? Veit eksakt hvordan det der er. Kan ikke noe for det osv. Hun over har sagt ved en rekke anledninger at jeg er "the one" såh! Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 23. desember 2005 Del Skrevet 23. desember 2005 (endret) headcleaver, skal du si noe nå? Men kan skjønne at du skjemmer deg bort, for du ble jo ganske EID! hm, akkurat nå begynner jeg å lure litt på om ironien min lukter dårlig. ingen som skjønte den? jeg må øve! edit: tenkte jeg skulle ta med quoten også edit2: og ja, for de som tror at jeg eide meg selv: New Mexico er en stat som ligger langt sør i USA. grenser med texas og mexico. Tar jeg ikke kjempe feil så bor det massevis av indianere der også. massevis av "flyktninger" fra mexico. hm, santa fe er vel hovedstaden. hm, er vel den 4. største staten i usa eller noe sånt. se på wrestling så får dere pepra inn sånn info dere også Endret 23. desember 2005 av headcleaver Lenke til kommentar
svamp Skrevet 23. desember 2005 Del Skrevet 23. desember 2005 Ro, ro til fiskeskjær Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 23. desember 2005 Del Skrevet 23. desember 2005 OMG jeg suger i å ta ironi!!1 Jeg trodde du virkelig mente det, og når du innså at du tok feil tok du et søk på wikipedia for å få litt info, men neida, du visste det. WE ARE ALL SO DUMB Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 23. desember 2005 Del Skrevet 23. desember 2005 Tror aldri jeg har ledd så mye når jeg har stengt en tråd. Denne er gått off topic og intet konstruktivt, selv for OT baren standard å regne, er kommet ut av denne. Hvelvdøren stenges. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg