TB* Skrevet 5. september 2002 Del Skrevet 5. september 2002 Fant dette på http://www.gsm-technology.com/ og jeg lurer på om det er en data eller en flashe kabel. Jeg tror at det er en flashe kabel men siden nokia har begynt med et nytt format dct-4 så er jeg ikke sikker. Nokia 3510/3590 F/Mbus cable COM Connecting/additional info: - port: RS232 (COM-Port) - plug type PC: DB9 ("small" 9 PIN) - cable lenght: apro. 1.2m - RS-232C and V.28 specification - transfer from PC up to 115200 bps - Zener diode for safety of phone - best quality of connectors used - profesional factory maked Can be used to: - simlock removing (SPLock) - change software version - phone repairing - back factory settings - change IMEI and security codes - data transmission (phonebook) - *change ringtones and logo Er det noen som vet om noen gode programmer jeg kan bruke til å flashe min 3510? [ Denne Melding var redigert av: TB* på 2002-09-05 21:00 ] Lenke til kommentar
Lurifaksen Skrevet 5. september 2002 Del Skrevet 5. september 2002 Quote: Den 2002-09-05 20:51, TB* skrev:Can be used to:- simlock removing (SPLock)- change software version- phone repairing- back factory settings- change IMEI and security codes- data transmission (phonebook)- *change ringtones and logoEr det noen som vet om noen gode programmer jeg kan bruke til å flashe min 3510? Det er en vanlig MBUS/FBUS kabel, og kan ikke brukes til å flashe telefonen med. Men uansett så går det ikke an å flashe DCT-4 telefoner forløpig. BTW; det er bare bullshit det det står den kan brukes til. Skifte ringetoner og logoer og telefonbok er det eneste du kan bruke kabelen til forløpig. (dvs logomanager) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå