grendel Skrevet 5. september 2002 Del Skrevet 5. september 2002 *sigh* Jeg er så lei av spam. Gadd ikke sjekke eposten på noen dager....resultatet er som følger: Online: 18 spam Yahoo: 22 spam hotmail: 38 spam portalen: 0 (:-)) Jeg har litt peiling på data (jobber med support)og passer meg for elektroniske spor, sender alltid spam til abuse, spamcop etc. Men, nok er nok. Mail boxene mine begynner å bli verre en den analoge postkassa representert ved posten. (har "reklame, nei takk" på den) Samme hva vi gjør for å beskytte oss, og forsøke å verne oss mot uønsket reklame, så dukker det opp dritt. Har bere på gøy "prata" med Telenor om det med spam, de har ingen planer om å innføre spamfilter...sigh.... Min gamle far har også internett og mail. Lørdag spurte han om jeg kunne renske opp mailboxen hans, den starta ikke lenger......pga 2000!!!! spam mailer. (Han betaler regninger, og leser vg..såvidt meg bekjent...) Dersom du fremdeles leser dette, så er du sikkert enig i at spam er et problem, et problem som er ute av kontroll. De lovgivende forsamlinger, enten analoge eller digitale, burde gjøre noe med dette. Jeg har prøvd allslags SW, og til og med kjøpt meg anti spam SW, likevel, det sniker seg alltid inn noe. Jeg vurderer seriøst å kutte ut alt som heter mail, er så lei av spam G [ Denne Melding var redigert av: grendel på 2002-09-05 20:53 ] Lenke til kommentar
Spaz Skrevet 5. september 2002 Del Skrevet 5. september 2002 Gjør som meg. Bruk http://www.spamcop.net og rapportèr de drittsekkene som sender spam. Etter jeg begynte med Spamcop mottar jeg nå kanskje 2-3 spam per dag. Før kunne det lett komme 15-20 om dagen. Lenke til kommentar
kilogram Skrevet 5. september 2002 Del Skrevet 5. september 2002 Om du har litt peiling på programmering, matte og/eller data, så les dette. Veldig interessant artikkel, og eg har lekt med tanken på å implementere desse funksjonane i eit program som kan leggjast ut som freeware eller open source. Problemet mitt er at eg har for lite tid. Håpar nokon andre byrjar å utvikle eit slikt program for allmenninga.. mvh., Vegard Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå