Jørnan Skrevet 22. desember 2005 Del Skrevet 22. desember 2005 Har bærbar PC, og trenger mere plass. Har tenkt å kjøpe ekstern harddisk, men fungerer den som en helt vanlig harddisk? Tenker på at jeg kan installere programmer på den og at den blir på en måte en intern disk som er like "ordentlig" som de interne? Eller vil den på en måte fungere som en MP3 spiller/minnepenn? Lenke til kommentar
tvangsgreie Skrevet 22. desember 2005 Del Skrevet 22. desember 2005 Hva er det som ikke er "ordentlig" med en minnepen? Du kan jo installere programmer på den også. Lenke til kommentar
Thoth Skrevet 22. desember 2005 Del Skrevet 22. desember 2005 Jeg vil tro at den eneste begrensning er at du ikke bør installere ting på den som systemet må ha tilgang til før det har rukket å montere disken, og at når systemet er oppe og går og disken montert så fungerer den på samme måte som en intern. Lenke til kommentar
Jørnan Skrevet 22. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 22. desember 2005 Tvangsgreie: Troor ikke en minnepenn kunne gjør det jeg, men da vet jeg det Men hvis jeg installerer "vanlige programmer som PCen ikke er avhengig av ved oppstart så går det fint? Lenke til kommentar
Filla Skrevet 22. desember 2005 Del Skrevet 22. desember 2005 (endret) Med mindre du kjøper en ekstern HD med SATA grenesesnitt, vil jeg ikke anbefale å innstallere program på den, da aksesstid og overføringskapasitet vil bli for dårlig. Endret 22. desember 2005 av Filla Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå