simson Skrevet 16. september 2007 Del Skrevet 16. september 2007 i den axe reklamen der de damene sier bom chicka baoam... noen som vet hvor eg kan få taki den lyden? 9508013[/snapback] Prøv Google Lenke til kommentar
veluci Skrevet 16. september 2007 Del Skrevet 16. september 2007 takker for den ja;) Lenke til kommentar
veluci Skrevet 16. september 2007 Del Skrevet 16. september 2007 spør om en til.. ser det var mangen borat toner på en av sidene her, men ser ikke den der "wery nice, how muth" noen som har den?? Lenke til kommentar
simson Skrevet 17. september 2007 Del Skrevet 17. september 2007 spør om en til.. ser det var mangen borat toner på en av sidene her, men ser ikke den der "wery nice, how muth" noen som har den?? 9508620[/snapback] Du kunne jo prøvd det samme trikset på nytt? Gå til google, skriv Ringtone, deretter "very nice how much", så får du et par treff... Lenke til kommentar
Mr. P Skrevet 18. september 2007 Del Skrevet 18. september 2007 (endret) Hei igjen, fant tippekamplyden på Norsk-Tipping sine nettsider http://www.norsk-tipping.no/page?id=93&key=59332 Men når jeg mottar linken til der jeg laster den ned får jeg bare error, noen som kan hjelpe med dette? VEEEELDIG lyst på den lyden som meldingstone Edit: Har testet alle jeg finner på søk på google, inpoc, cellus osv... får ingen av de til å virke.. håper noen har mulighet til å prøve.... vil gjerne ha denne lyden Endret 18. september 2007 av OnePaal Lenke til kommentar
simson Skrevet 18. september 2007 Del Skrevet 18. september 2007 Hei igjen, fant tippekamplyden på Norsk-Tipping sine nettsiderhttp://www.norsk-tipping.no/page?id=93&key=59332 Men når jeg mottar linken til der jeg laster den ned får jeg bare error, noen som kan hjelpe med dette? VEEEELDIG lyst på den lyden som meldingstone Edit: Har testet alle jeg finner på søk på google, inpoc, cellus osv... får ingen av de til å virke.. håper noen har mulighet til å prøve.... vil gjerne ha denne lyden 9519221[/snapback] Den fungerer fint hos meg. Så ut som den hadde et dcf-format. Kanskje mobilen din ikke kan spille den av? Lenke til kommentar
Mr. P Skrevet 19. september 2007 Del Skrevet 19. september 2007 Rart, har en Noklia E65, regner med at den skal kunne lese den, virker som jeg ikke klarer å koble til. Har du noen ideer på hvordan jeg kan få tak i filen? Hvis du er en engel så tar jeg den gjerne imot på mail... [email protected] Lenke til kommentar
Mr. P Skrevet 20. september 2007 Del Skrevet 20. september 2007 (endret) nå har jeg fått tak i fila... en kamerat lasta ned og la over på minnekort, men når jeg skal spille av kommer det opp sånn info-boks med beskjeden "Ingen aktiveringskode" Hva er dettE? EDIT: ORDNET SAKEN; TRENGTE ETT ANNET OPPSETT PÅ TELEFON, WAP HAR FUNKET HELE TIDEN MEN BRUKTE ETT ANNET OPPSETT BARE SÅ GIKK Det. Endret 20. september 2007 av OnePaal Lenke til kommentar
Wattengård Skrevet 20. september 2007 Del Skrevet 20. september 2007 Ringelyd: Walker, Texas Ranger. Meldingslyd: Standard Sony akkurat nå... Prøver å finne ut noe lurt... Dama har Kim Possible lyden som meldingslyd Og hu er 25 På gamletelefonen hadde jeg "Incoming subspace signal" som meldingslyd -C- Lenke til kommentar
Phyxs1us Skrevet 20. september 2007 Del Skrevet 20. september 2007 Noen som klarer å finne en meldingstone der en av personene i denne filmen: http://www.imdb.com/title/tt0116126/ Skriker ut: Messeeeeeeeege. Har lett lenge etter den... Lenke til kommentar
Elmek38 Skrevet 22. september 2007 Del Skrevet 22. september 2007 Eg får ikkje link på denne norsk tipping lyden. Har sendt fleire ganger men ikkje fått link. Lenke til kommentar
mandela Skrevet 22. september 2007 Del Skrevet 22. september 2007 noen som vet hvor, eventuelt i hvilken film, man kan høre den lyden som spilles av når "fasten seatbelts" skiltet slås på i flyet Lenke til kommentar
larkje Skrevet 22. september 2007 Del Skrevet 22. september 2007 Kom over den her idag.. Skyt.mp3 Lenke til kommentar
stratosfære Skrevet 22. september 2007 Del Skrevet 22. september 2007 noen som har en meldingstone som er en pinch harmonic/overtone på de øverste basstrengene på gitar? sånn som på soilwork - distortion sleep 02:32? har søkt etter kun denne pinch harmonicen/overtonen, men finner den rett og slett ikke.. takker for alle svar Lenke til kommentar
_tommy- Skrevet 23. september 2007 Del Skrevet 23. september 2007 Her er ett par frå meg ! I_have_something_that_requires_your_attention.wav Tv_lyd.mp3 Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 27. september 2007 Del Skrevet 27. september 2007 (endret) Noen som har "flashback" lyden til killbill! Vil ha den som meldingslyd sammen med "Twisted Nerve" som ringetone! Killbill-fan naaahh! :!: Btw: har Twisted nerve sangen! Endret 27. september 2007 av Bob_mafia Lenke til kommentar
stigga Skrevet 29. september 2007 Del Skrevet 29. september 2007 Noen som har "flashback" lyden til killbill! Vil ha den som meldingslyd sammen med "Twisted Nerve" som ringetone! Killbill-fan naaahh! :!: Btw: har Twisted nerve sangen! 9590020[/snapback] Du finner den antakelig her: http://www.mobu.no Se nederst på siden, der er en søkemotor. Lenke til kommentar
Overdrive Skrevet 30. september 2007 Del Skrevet 30. september 2007 Den aller tøffeste ringetonen er jo 24-telefonen. Den har jeg brukt lenge nå, og det er så tøft å se ansiktet på folk som ser på 24 når telefonen min ringer ! Lenke til kommentar
toffaen Skrevet 5. oktober 2007 Del Skrevet 5. oktober 2007 Lurer på om noen har et bra opptak av stewie griffin når han sier " what the deuce" alle opptakene jeg gjør blir så uklare.. Så håper det er noen family guy fans der ute som vil dele stewie med meg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå