tedis74 Skrevet 26. august 2007 Del Skrevet 26. august 2007 Her ligger linken til de som trenger audacity. audacity Lame ligger og dær.. Det er gratis.. :-) Lenke til kommentar
Sundt Skrevet 27. august 2007 Del Skrevet 27. august 2007 hvordan får jeg de filene jeg har klippet i Audacity til å bli mp3? 9364134[/snapback] Noen som vet? Lenke til kommentar
Βlur Skrevet 27. august 2007 Del Skrevet 27. august 2007 tedis74 var så snill å ga deg svaret for snart et døgn siden... Du må en LAME MP3-omkoder for å eksportere lydklipp til .mp3. Det lønner seg å lese hva som stør i linkene som folk gir til deg. Lenke til kommentar
Sundt Skrevet 27. august 2007 Del Skrevet 27. august 2007 tedis74 var så snill å ga deg svaret for snart et døgn siden... Du må en LAME MP3-omkoder for å eksportere lydklipp til .mp3. Det lønner seg å lese hva som stør i linkene som folk gir til deg. 9370705[/snapback] Det står jo ikke konkret hva en skal gjøre da? det står at LAME ligger der og at det er gratis. Lenke til kommentar
Βlur Skrevet 27. august 2007 Del Skrevet 27. august 2007 tedis74 var så snill å ga deg svaret for snart et døgn siden... Du må en LAME MP3-omkoder for å eksportere lydklipp til .mp3. Det lønner seg å lese hva som står i linkene som folk gir til deg. 9370705[/snapback] Det står jo ikke konkret hva en skal gjøre da? det står at LAME ligger der og at det er gratis. 9371023[/snapback] I innlegget hans ja, men tok du deg tid til å lese hva som stod på sidene til Audacity? -- Ringetoner jeg har klippet med Audacity. Bruker for tiden KLF-klippet, mens Muse- og Justice-klippet ikke har funnet veien til telefonen min enda. KLF___Last_Train_To_Trancentral__Remix_1_.mp3 Justice___Let_There_be_Light.mp3 Muse___Assasin.mp3 The_Good__The_Bad___The_Queen___The_Good__The_Bad___The_Queen.mp3 Lenke til kommentar
mandela Skrevet 27. august 2007 Del Skrevet 27. august 2007 (endret) dårlig kvalitet på en del av ringetonene her, høres ut som om noen av de er tatt opp med mobilmikrofon.. ha anlegget på høyt volum og last ned denne (hvis denne ikke blir slager på tbane, buss ol så vet ikke jeg ): Mozart___Der_Holle_Rache__The_Magic_Flute_.mp3 Endret 27. august 2007 av mandela Lenke til kommentar
Elmek38 Skrevet 28. august 2007 Del Skrevet 28. august 2007 Det er vel ikkje noen som har den gode gamle oppkoblingslyden til modemet vel? Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 28. august 2007 Del Skrevet 28. august 2007 3. Fra Return of the jedi, får fortsatt gåsehud til tross for at ringetonen har vært i bruk i lang tid nå 8991942[/snapback] Enig, utrolig kraftig låt! Lenke til kommentar
mandela Skrevet 28. august 2007 Del Skrevet 28. august 2007 Det er vel ikkje noen som har den gode gamle oppkoblingslyden til modemet vel? 9378505[/snapback] det egner seg vel ikke som ringetone? uansett, her er en sample du kan leke med:Internet.mp3 Lenke til kommentar
Hobbes76 Skrevet 1. september 2007 Del Skrevet 1. september 2007 For de som ennå sverger til Commodore 64 så er jo disse å anbefale: http://ytterholtet.no/files/uploads/1225_c64_Kinetix.mp3 http://ytterholtet.no/files/uploads/1301_c64_DNA_Warrior.mp3 http://ytterholtet.no/files/uploads/5417_c64_Commando.mp3 Ellers så er jo ringemelodiene til telefonene i CTU fra 24 en slager! Lenke til kommentar
Teds Skrevet 2. september 2007 Del Skrevet 2. september 2007 Argh, min nye Samsung U700 tar ikke mp3-filer som meldingstoner. Skulle så gjerne hatt "Western" som meldingslyd, men den takler ikke mp3. Noen som kan hjelpe? Lenke til kommentar
Βlur Skrevet 2. september 2007 Del Skrevet 2. september 2007 Du må nesten først finne ut hvilken filtype telefonen støtter for meldingstoner. Etter det er google det beste verktøyet for å finne et program som kan konvertere filen din til den rette filtypen. Lenke til kommentar
Teds Skrevet 2. september 2007 Del Skrevet 2. september 2007 Okei, funnet en midi-tone nå som fungerer, men den er altfor lang Noen som vet om det finnes et program som kan redigere MIDI-filer? Audacity fungerte ikke. Lenke til kommentar
Wiciwato Skrevet 3. september 2007 Del Skrevet 3. september 2007 Alle de linkene som dere legger ut som sanger funker ikke! Strange.... Lenke til kommentar
Torethie Skrevet 3. september 2007 Del Skrevet 3. september 2007 Alle de linkene som dere legger ut som sanger funker ikke! Strange.... 9420293[/snapback] [/q Jo det funker! Det går an å spille av med Firefox, men nedlaste må du me Explorer (er i alle fal min erfaring) Lenke til kommentar
Wiciwato Skrevet 3. september 2007 Del Skrevet 3. september 2007 Jeg kan jo ikke laste de ned med explorer...Det skjer ingen ting....Må jeg ha firefox for å få de? Lenke til kommentar
Itw Skrevet 3. september 2007 Del Skrevet 3. september 2007 Funker som snus for meg.. (opera) Lenke til kommentar
Reggy Skrevet 8. september 2007 Del Skrevet 8. september 2007 Får ingen av disse linkene deres til å virke lenger - det har jeg klart før. Gir bare en blank side med feil på! Og ingen mulighet til å spille av lyd!§ Lenke til kommentar
Mr. P Skrevet 16. september 2007 Del Skrevet 16. september 2007 Her et ønske her.. noen som klarer å skaffe frem den gode damle "Tippekamplyden" Altså pling-lyden når det var scoringer.. Sikker på at flere vil ha denne.. Lenke til kommentar
veluci Skrevet 16. september 2007 Del Skrevet 16. september 2007 i den axe reklamen der de damene sier bom chicka baoam... noen som vet hvor eg kan få taki den lyden? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå