avalaker Skrevet 2. august 2007 Del Skrevet 2. august 2007 Noen som har den sangen som det reklameres for på Kanal 24. Den har den lyden som man får dersom man legger telefonen ved f.eks en radio, da "dutter" det i høyttaleren, og etterhvert går sangen over til Popcorn sangen tror jeg. DEN VIL JEG HA. 9082741[/snapback] Den leter jeg og etter Men det er ikke popcorn sangen, er en "galopere på hest" sang... vanskeli å forklare Lenke til kommentar
andreash Skrevet 7. august 2007 Del Skrevet 7. august 2007 Hadde vært kult med den Derrick kjenningsmelodien til ringetone. Noen som har den? 9033907[/snapback] Derrick sangen ligger HER Andreas Lenke til kommentar
hojohansen Skrevet 9. august 2007 Del Skrevet 9. august 2007 WOW! Takker for denne linken Andreas! Lenke til kommentar
Itw Skrevet 15. august 2007 Del Skrevet 15. august 2007 Her er noen av det siste jeg har mekket sammen: Og noen i fra Borat: Sånn det var da noen, navnene kan være noen leifer i men men.. Enkelte lang for ringetone? Men er da noe.. Lenke til kommentar
rvenes Skrevet 17. august 2007 Del Skrevet 17. august 2007 Ingen som har den lyden som er på radioen klokka 12.00, nrk p1, rett før nyheitene. Var ein eller anna som hadde den, og var på besøk til bestefar/mor si. Duden fikk melding og bestefar/mora spratt opp av stolen og bort og skrudde på radioen... skulle få opp lyden! Lenke til kommentar
knudar Skrevet 17. august 2007 Del Skrevet 17. august 2007 Hei. Synes nå Spider-Pig fortjener å være med jeg da SpiderPig2.mp3 Lenke til kommentar
Itw Skrevet 17. august 2007 Del Skrevet 17. august 2007 Hmm syntes "Spider-pig" hørtes bedre ut i filmen.. Kan hende de er høytalerne på pc'n som er jalla men? Henta lyden fra filmen ja? Lenke til kommentar
knudar Skrevet 17. august 2007 Del Skrevet 17. august 2007 Hmm syntes "Spider-pig" hørtes bedre ut i filmen..Kan hende de er høytalerne på pc'n som er jalla men? Henta lyden fra filmen ja? 9300513[/snapback] Nå er det vel ikke jeg som har laget den. Tror den er hentet fra reklamen der denne sekvensen er. Mener å huske at på filmen så var det med strykere også? Eller er det bare noe jeg tror. Fant forøvrig en annen versjon her. Men den er uten Homer, i operaformat... Kul den å da. Samt Greenday sin versjon av Theme't til Serien 14___Various___Spider_Pig.mp3 04_green_day_the_simpsons_theme.mp3 Lenke til kommentar
Suburbian Hero Skrevet 17. august 2007 Del Skrevet 17. august 2007 Kan noen hjelpe meg med å få Forrest Gump-replikken "Run for it, Forrest! Run for it!" Hadde vært genialt... Lenke til kommentar
Kallileo Skrevet 17. august 2007 Del Skrevet 17. august 2007 *mine innlegg* Må få bladd igjennom hele å hørt noe her, men ikke nå.. Lenke til kommentar
Nymph Skrevet 17. august 2007 Del Skrevet 17. august 2007 haha.. kjempebra den spiderpig! men hvordan får jeg den på mobilen? Lenke til kommentar
Kallileo Skrevet 17. august 2007 Del Skrevet 17. august 2007 (endret) Hvordan lagrer jeg filene i FF? Når jeg trykker på lenkene, spilles de av med Quicktime i en ny fane. Tar jeg "lagre lenke som" lagres det som "index.php" Hvis jeg tar åpne i eksternt program, åpnes de i IE. Der får jeg spørsmål om jeg vil lagre, spille av eller avbryte. Jeg velger lagre eller spille av, så klikker IE! Gah! Fant ut av det.. Verktøy --> Innstillinger --> Innhold --> Behandle (Filtyper) --> Velge "mp3" --> Rediger Handling --> Velge "Lagre dem på min datamaskin"... Tungvint... Endret 17. august 2007 av Kallileo Lenke til kommentar
thinkdifferent Skrevet 18. august 2007 Del Skrevet 18. august 2007 Kan du ikke bare skrive inn navnpåfilenduvillagre.mp3 (eller .wav/midi etc) når du velger å lagre lenke som? Lenke til kommentar
Kallileo Skrevet 18. august 2007 Del Skrevet 18. august 2007 Trussl: Kan vel det óg, hvis det funker. Skal ikke ha lagra noe mer mp3 herfra nå så det får vente. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 18. august 2007 Del Skrevet 18. august 2007 Dj Tiësto - Illusion bruker jeg, passer perfekt som ringetone. (får ikke lagt den som vedlegg) Lenke til kommentar
Nymph Skrevet 20. august 2007 Del Skrevet 20. august 2007 Jeg bruker ingen nå, men har en del på mobilen! hehe :!: CasanovaKort.mp3 Jippija.mp3 Nokia_tone.mp3 Psykopat.mp3 Ringtones_Funny_Sounds___Cow_laughing.mp3 Sir_Sux_Dix_A_Lot___Jamster_Ringtones___Pick_Up_The_Phone.mp3 rosenborg.mp3 Sound_Effects___Gun_Shots__Cocked_.wav Sound_effects___Movie_Quotes___Star_Wars___Luke__I_Am_Your_Father.wav Sound_Effects___THX_Movie_Opening.wav Barne_Tv___Brannmann.mp3 Lenke til kommentar
Torethie Skrevet 25. august 2007 Del Skrevet 25. august 2007 Hvordan lagrer jeg filene i FF?Når jeg trykker på lenkene, spilles de av med Quicktime i en ny fane. Tar jeg "lagre lenke som" lagres det som "index.php" Hvis jeg tar åpne i eksternt program, åpnes de i IE. Der får jeg spørsmål om jeg vil lagre, spille av eller avbryte. Jeg velger lagre eller spille av, så klikker IE! Gah! Fant ut av det.. Verktøy --> Innstillinger --> Innhold --> Behandle (Filtyper) --> Velge "mp3" --> Rediger Handling --> Velge "Lagre dem på min datamaskin"... Tungvint... 9304750[/snapback] Eg får da berre ikkje te å funka.. Har gjort alt son som du...men det går ikkje? Skal eg høgreklikke og largre lenke som?? eller dobbelklikke på fila og da...?? Lenke til kommentar
Hedonism Skrevet 25. august 2007 Del Skrevet 25. august 2007 Jeg har sett andre som har spurt etter denne før, men er det noen som har kjenningsmelodien fra Dagsnytt? Samboeren min hørte noen som hadde det som sms-lyd og har veldig lyst på den lyden. Google har foreløpig ikke hjulpet meg i å finne den. Lenke til kommentar
Sundt Skrevet 26. august 2007 Del Skrevet 26. august 2007 hvordan får jeg de filene jeg har klippet i Audacity til å bli mp3? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå