Henrikenn Skrevet 27. desember 2009 Del Skrevet 27. desember 2009 Takk! Noen som har standard meldingstonen Sony Ericsson? Lenke til kommentar
Qwertyytrewqx Skrevet 30. desember 2009 Del Skrevet 30. desember 2009 Vi vet alle at disse er sårt etterlengtede. falcon...punch.mp3 falcon_kick.mp3 yes.mp3 All hail Captain Falcon! Lenke til kommentar
Qwertyytrewqx Skrevet 30. desember 2009 Del Skrevet 30. desember 2009 Microsoft fans, dette er hva dere har ventet på; Bingtones! BingTone_1.mp3 BingTone_2.mp3 BingTone_3.mp3 Hentet dem faktisk på Microsofts egne sider Lenke til kommentar
Reddog Skrevet 30. desember 2009 Del Skrevet 30. desember 2009 Pøbelen her hjemme har litt dilla på Spesialagent OSO på PlayhouseDisney. Lenke til kommentar
MrLuni Skrevet 31. desember 2009 Del Skrevet 31. desember 2009 Jeg vil ha http://trommelyd.no/ som meldingslyd! Noen som kan hjelpe meg? Lenke til kommentar
Reddog Skrevet 1. januar 2010 Del Skrevet 1. januar 2010 Jeg vil ha http://trommelyd.no/ som meldingslyd! Noen som kan hjelpe meg? Det burde ikke være den helt store utfordringen...... Lenke til kommentar
Qwertyytrewqx Skrevet 1. januar 2010 Del Skrevet 1. januar 2010 Er deg ille rimelig lett å hente sånt innhold med FireFox? Hvordan gjør man det egentlig? Lenke til kommentar
MrLuni Skrevet 1. januar 2010 Del Skrevet 1. januar 2010 Ja hvordan mekker du ringetoner? Lenke til kommentar
Qwertyytrewqx Skrevet 2. januar 2010 Del Skrevet 2. januar 2010 (endret) Jeg vet at det er lett å fikse låter fra Youtube videoer lett. Any Video Converter. Gratis verktøy som lar deg konvertere mellom de mest populære videokodekene, samt laste ned filmer fra Youtube og konvertere dem til mp3. Deretter er det bare å klippe og lime ivei i Audacity. Såvidt jeg vet, er det ikke så vanskelig å finne ut selv hvordan man henter ut ting som Flash objekter etc fra sider med Firefox. Endret 2. januar 2010 av PowerTorsk Lenke til kommentar
RMNK Skrevet 3. januar 2010 Del Skrevet 3. januar 2010 Er deg ille rimelig lett å hente sånt innhold med FireFox? Hvordan gjør man det egentlig? Vis>Kildekode finn "embed" <embed src="trommelyd.swf" loop="false" quality="high" bgcolor="#6a6a6a" width="10" height="10" name="trommelyd" align="middle" allowScriptAccess="sameDomain" allowFullScreen="false" type="application/x-shockwave-flash" pluginspage="http://www.macromedia.com/go/getflashplayer" /> se etter "src" (source) som her er src="trommelyd.swf" da finner du filen på domene.no/trommelyd.swf: http://trommelyd.no/trommelyd.swf Lenke til kommentar
Nerowulf Skrevet 4. januar 2010 Del Skrevet 4. januar 2010 Noen som har den gamle Windows 98 error lyden? Klarer ikke å finne den på nettet. Lenke til kommentar
Reddog Skrevet 6. januar 2010 Del Skrevet 6. januar 2010 Noen som har den gamle Windows 98 error lyden? Klarer ikke å finne den på nettet. Kan det være noen av disse? Lenke til kommentar
Nerowulf Skrevet 7. januar 2010 Del Skrevet 7. januar 2010 (endret) CHORD var vel den som lignet mest. Hvis du hører på lyd nummer to i denne videoen. Det er den lyden jeg leiter etter. 2 sec ut i videon. Tenkte det kunne være kult å ha den som meldingsvarsler. Edit: Nå fant jeg den. Inne på Windows XP, så gikk jeg til Windows - Media - Windows XP Critical Stop (var visst en Xp og ikke 98) Endret 7. januar 2010 av Nerowulf Lenke til kommentar
Reddog Skrevet 16. januar 2010 Del Skrevet 16. januar 2010 Noen alternative ringelyder for dere som ser på tv Lenke til kommentar
Βlur Skrevet 7. mars 2010 Del Skrevet 7. mars 2010 Lenge siden jeg sist lastet opp noe nå. Her er noen nye toner. Röyksopp - Röyksopp Forever.mp3 Gorillaz - Feel Good Inc.mp3 Portal - Radio.mp3 Philter - Untitled.mp3 Beck - Where It's At.mp3 Lenke til kommentar
Reddog Skrevet 10. mars 2010 Del Skrevet 10. mars 2010 .. og noen flere kan jeg bidra med.. Lenke til kommentar
Reddog Skrevet 21. mars 2010 Del Skrevet 21. mars 2010 ... og ikveld er det Himmelblå på NRK. Lenke til kommentar
DementedAlbino Skrevet 27. mars 2010 Del Skrevet 27. mars 2010 Er der noen som har og vil dele pling lyden som norsk tipping la ut for en tid siden? Finner den ikke hos norsk tipping lengre, og vil gjerne ha den som varsel på oppdateringer av resultater på tlf min. Lenke til kommentar
Reddog Skrevet 20. april 2010 Del Skrevet 20. april 2010 Et par nye inspirert av min NY-tur. Plus et par andre låter... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå