Itw Skrevet 3. august 2006 Del Skrevet 3. august 2006 Min nye ringetone, syntes denne er ganske morro, så måtte bare ha den som ringetone, med klart zebra sangen på en go 2 plass.. Men homo pelle politi bil er litt morro, men er nok fort lei denne da.. Men tror jeg skal lage meg noen vanelige ringetoner også og ha... Lenke til kommentar
ojda Skrevet 3. august 2006 Del Skrevet 3. august 2006 Kan noen forklare meg hvordan jeg får lastet ned mp3 ringetonene som ligger her? Det hjelpr vel ikke å laste ned mål eller hva? "Hekta på sebrasangen". Lenke til kommentar
ojda Skrevet 3. august 2006 Del Skrevet 3. august 2006 Da mener jeg selvfølgelig å laste ned for å lagre på pc`n. Lenke til kommentar
Itw Skrevet 3. august 2006 Del Skrevet 3. august 2006 Hmm hos meg når jeg trykker på den så kommer valget lagre eller åpne... Lenke til kommentar
ojda Skrevet 3. august 2006 Del Skrevet 3. august 2006 Har denne som ringetone. 6527390[/snapback] Greit min feil. Det var denne jeg hadde prøvd på, den gikk ikke. Sebra er nå på fonen Lenke til kommentar
jojo123 Skrevet 3. august 2006 Del Skrevet 3. august 2006 Legger ved mitt bidrag Zebra sangen 6523075[/snapback] den har jeg spilt på gitar på juleballet på i 9. klasse... ^^ Lenke til kommentar
2rb Skrevet 4. august 2006 Del Skrevet 4. august 2006 Hmmm.. Hadde tenkt å poste min ferdigklippa nydelige sang her.. Bruker Audacity. Men så kom det: "Audacity kan ikke eksportere MP3-filer direkte, men bruker isteden det fritt tilgjengelige LAME-biblioteket til MP3-filomkoding. Du må få tak i en lame_enc.dll separat, ved å laste ned LAME MP3-omkoderen, og så finne denne filen i Audacity. Du trenger kun å gjøre dette èn gang. Vil du prøve å finne lame_enc.dll nå? Ja Nei" Hvor finner jeg fila LAME_enc.dll? Any help? :/ 6594802[/snapback] LAME si side er vertfall her: http://lame.sourceforge.net/ Lenke til kommentar
Pernilsen Skrevet 4. august 2006 Del Skrevet 4. august 2006 eurotrip er best som meld tone da....jeg bruker bare en av sangene jeg har på mobilen som ringetone...tiligere i dag var det karpe diem - piano nå er det metallica - i dissapear!! hehe så den byttes ganske ofte men den ringringpang tingen var litt genial! hhe Lenke til kommentar
Munkholmen Skrevet 9. august 2006 Del Skrevet 9. august 2006 Heisann!! Masse gode låter her. Syntes spesielt denne meldingslyden med vestern var bra! Lurer på en ting som noen kanskje kan svare meg på. Har opiert disse lydene jeg vil ha, og de er nå på min itunes. Hvordan får jeg så disse lydene over fra pc over til mobil? Jeg har en nokia 6233 og har kjøpt meg en usp kabel til den. Takker for alle svar! Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 9. august 2006 Del Skrevet 9. august 2006 Heisann!!Masse gode låter her. Syntes spesielt denne meldingslyden med vestern var bra! Lurer på en ting som noen kanskje kan svare meg på. Har opiert disse lydene jeg vil ha, og de er nå på min itunes. Hvordan får jeg så disse lydene over fra pc over til mobil? Jeg har en nokia 6233 og har kjøpt meg en usp kabel til den. Takker for alle svar! 6639617[/snapback] Kommer 6233 opp som en flyttbar disk på "Min Datamaskin"? Hvis den gjør det kan du bare finne ringetonene i "Mine Dokumenter", eller hvor du måtte ha lagret dem, og dra dem over til den flyttbare 6233-disken. Hvis det ikke er en flyttbar disk fikk du sikkert med en CD med programvare når du kjøpte USB-kabelen, og da bruker du programvaren som kom med på denne CDen Lenke til kommentar
StaBBer Skrevet 10. august 2006 Del Skrevet 10. august 2006 Pelle Politibil var genial! Lenke til kommentar
Βlur Skrevet 13. august 2006 Del Skrevet 13. august 2006 Arctic Monkeys og Gorillaz har jeg klippet selv med Audacity. Funker fint som ringetone og meldingstone. Bruker selv lattern fra Feel Good Inc. som meldingstone. De andre er små meldingstoner jeg har funnet på dette forumet, men jeg poster de samlet igjen sånn at andre også kan ha glede av dem Gorillaz___Feel_Good_Inc.mp3 Arctic_Monkeys___A_Certain_Romance01.mp3 Posh_You_Have_a_Message.mp3 Lenke til kommentar
O. B. Lix Skrevet 27. august 2006 Del Skrevet 27. august 2006 (endret) Jeg bruker "se hva som skjer" fra TV2 som meldingstone. Ellers har jeg forskjellige ringelyder: Tv2_Se_hva_som_skjer.mp3 kommer_ikke_p__nettet____ystein_Sunde___ringetone.mp3 rosa_panter.mp3 peder_ferjebillett_r.mp3 Trond_Kirkevaag___Vart_Du_Skr_mt_No.mp3 Endret 27. august 2006 av O. B. Lix Lenke til kommentar
monicalt Skrevet 27. august 2006 Del Skrevet 27. august 2006 likte noen av meldingslydene til shadowlands=) hvordan får man lastet de ned på dataen? Lenke til kommentar
The Norwegian Skrevet 27. august 2006 Del Skrevet 27. august 2006 "Se der går en SEEEEBRAH!" Lenke til kommentar
Dimanche Skrevet 15. desember 2006 Del Skrevet 15. desember 2006 Denne tråden synes jeg faktisk fortjener en bump. Kom igjen folkens, post ringetonene deres! Lenke til kommentar
tulling03 Skrevet 15. desember 2006 Del Skrevet 15. desember 2006 Har refrenget til Sopranos theme. Lenke til kommentar
Jigsaw V Skrevet 15. desember 2006 Del Skrevet 15. desember 2006 Hey hey. Jeg liker ikke POP musikk som ringetone. Jeg er litt sær. Men "Der går en Sebra" er ikke noe som feks gorillas eller Hips Dont Lie. Dermed så er den godtatt inni meg (hehe). Her er mine. Disse er hjemmelaget. Og noen bortelaget (HAHA). - Denne må du høre: Ringetone: SoutPark er hentet fra "Part2 Cartman in the future" Aner ikke sessong eller episode nr. ...Brukes as we speak... Også bruker jeg denne som telefonsvarer. - Og her har jeg en bedre versjon av CTU ringetonen. - Hør: Og en Mariotone (redigert) - Hør: Og en HalfLife AlarmLyd - En redigert Cyborg Saturn Låt som jeg fant i en Halflifemod som heter Svenocoop. - Hør: En WakeUp tone med redigert BattleField 2 lyd der man hører FireAlarm inne i en tanks Redigert oppå i begynnelsen av Naruto The Fighting Spirit låten. ...Brukes as we speak... - SMS: Denne hentet jeg fra GUNMODE sound av når man går opp en level. Mariolyd når man får sopp. TVSeries24_CTUPhone_1_.mp3 Mario_SMS.mp3 ALARM.wav Cyborg_Saturn_Remix.MP3 Cartman_kalls_garison.MP3 Cyborg_Saturn_Remix.MP3 smb3_powerup.wav Lenke til kommentar
Evas Skrevet 19. januar 2007 Del Skrevet 19. januar 2007 Har akkurat fått en Nokia 6131. På den var litt forskjellige ringe- og SMS-toner, ikke noe å gå i taket for, men det var en SMS-tone som var ganske cool synes jeg. Den/filen heter Rooster.aac. Det er lyden av hanegal, og folk holder på å le seg ihjel når de hører den. Jeg skulle så gjerne ha lagt den ut her, men det er copyright på, så jeg får den ikke ut av telefonen. Kanskje noen kan få den lagt ut her for meg. :!: Lenke til kommentar
mikaragua Skrevet 19. januar 2007 Del Skrevet 19. januar 2007 (endret) Det er lyden av hanegal, og folk holder på å le seg ihjel når de hører den. 7757091[/snapback] Sære folk. Den er innlagt på en god del Nokia-telefoner, iallfall. Endret 19. januar 2007 av Redline Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå