heantons Skrevet 10. august 2009 Del Skrevet 10. august 2009 Noen som har 1 2 3 4 5, 6 7 8 9 10 og 11 12 sangen fra Sesam Stasjon? Noe som denne ? 1_2_3_4_5_6_7_8_9_10_11_12___Sesam_Stasjon.mp3 Lenke til kommentar
p_o_w Skrevet 10. august 2009 Del Skrevet 10. august 2009 Hey.. Jeg har brukt denne en veldig god stund. Er fra ett spill på PS3, "Ratchet & Clank - Quest for Booty" Ratchet___Clank___Quest_for_Booty___Short.mp3 Ratchet___Clank___Quest_for_Booty___Long.mp3 .. rj :Þ Lenke til kommentar
the_fire Skrevet 14. august 2009 Del Skrevet 14. august 2009 Noen som kan gjøre denne til ringetone: Lenke til kommentar
Vassfaret Skrevet 15. august 2009 Del Skrevet 15. august 2009 Hei! Er det noen som har melodien fra "S-marked reklmen" den som alle gikk å plystret på. Lenke til kommentar
Vassfaret Skrevet 15. august 2009 Del Skrevet 15. august 2009 Den politi scanner lyden jeg leter etter er uten snakking. Skal si fra om jeg finner den. Hadde den før, men ble slettet da mobilen var til reparasjon, skal se om jeg kan få tak i den igjen. Hei! Jeg har en fullstendig utkallings alarm på mobil,meget artig og oppsiktsvekkende sak. Lenke til kommentar
thats_dope Skrevet 17. august 2009 Del Skrevet 17. august 2009 (endret) noen som kan hjelpe meg med å laste ned en ringetone fra audiko.net? jeg mixet min egen versjon av en låt og skulle laste den ned på mobilen (download ringtone) men da kom det bare melding om at jeg skulle velge mellom 10 andre ringetoner? hva gjør jeg galt? noen andre som har lastet ned derfra? edit: problemet er at jeg ikke har usb-kabel. så jeg får ikke overført fra data til mobil heller.. finnes det en bra side hvor jeg kan laste opp ringetonen jeg har lagd - og SENDE de til mobilen min uten problemer? Endret 17. august 2009 av globe84 Lenke til kommentar
Henrikenn Skrevet 17. august 2009 Del Skrevet 17. august 2009 Noen som har den TV2 reklame lyden? Som reklamerer for alt fra nyheter, til jakten på kjærligheten? På slutten så ser man to brake-dancere som danser i bakgrunnen.. Lenke til kommentar
Βlur Skrevet 17. august 2009 Del Skrevet 17. august 2009 noen som kan hjelpe meg med å laste ned en ringetone fra audiko.net? jeg mixet min egen versjon av en låt og skulle laste den ned på mobilen (download ringtone) men da kom det bare melding om at jeg skulle velge mellom 10 andre ringetoner? hva gjør jeg galt? noen andre som har lastet ned derfra? edit: problemet er at jeg ikke har usb-kabel. så jeg får ikke overført fra data til mobil heller.. finnes det en bra side hvor jeg kan laste opp ringetonen jeg har lagd - og SENDE de til mobilen min uten problemer? Jeg brukte euploader.com mye for noen år siden. Da var det til spill, men det står jo ikke spesifisert hvilken filtype som støttes, så jeg regner med du kan laste opp hva som helst. Lenke til kommentar
Henrikenn Skrevet 17. august 2009 Del Skrevet 17. august 2009 Takker Blur!!!! Kunne du mekka en liten bit av den, som ringetone? Lenke til kommentar
Βlur Skrevet 17. august 2009 Del Skrevet 17. august 2009 Kan se på det i morgen. Orker ikke i dag. Lenke til kommentar
taxitheo Skrevet 18. august 2009 Del Skrevet 18. august 2009 noen som kan hjelpe meg med å laste ned en ringetone fra audiko.net? jeg mixet min egen versjon av en låt og skulle laste den ned på mobilen (download ringtone) men da kom det bare melding om at jeg skulle velge mellom 10 andre ringetoner? hva gjør jeg galt? noen andre som har lastet ned derfra? edit: problemet er at jeg ikke har usb-kabel. så jeg får ikke overført fra data til mobil heller.. finnes det en bra side hvor jeg kan laste opp ringetonen jeg har lagd - og SENDE de til mobilen min uten problemer? Ikke lett når du ikke legger ut link på hva det er du skulle ha lastet ned..?? Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 18. august 2009 Del Skrevet 18. august 2009 (endret) Bruker ringetonen som heter "Synth" på som kan lastes ned på HTC-e club. SYNTH.MP3 Endret 18. august 2009 av Vertical^ Lenke til kommentar
Reddog Skrevet 22. august 2009 Del Skrevet 22. august 2009 Slenger opp et par utklipp jeg har gjort av aktuelle VG-Lista låter for tiden. Håper noen liker Donkeyboy_Ambitions.mp3 LoveTakesOver_intro.mp3 Milow_Ayo.mp3 PaperboysIntro.mp3 PaperboysRefreng.mp3 Lenke til kommentar
heantons Skrevet 23. august 2009 Del Skrevet 23. august 2009 Slenger opp et par utklipp jeg har gjort av aktuelle VG-Lista låter for tiden. Håper noen liker Meget bra ja Lenke til kommentar
Reddog Skrevet 24. august 2009 Del Skrevet 24. august 2009 Slenger opp noen Michael Jackson klipp som kan brukes til ringetone. MJ_B_Wintro.mp3 MJ_BadIntro.mp3 MJ_BeatIt_GuitarRiff.mp3 MJ_BeatIt_Intro.mp3 MJ_BeatIt_Singing.mp3 MJ_BillieJeanBeat.mp3 MJ_BillieJeanRefreng.mp3 MJ_Thriller.mp3 MJ_WannaBStartin_refreng.mp3 Lenke til kommentar
Reddog Skrevet 24. august 2009 Del Skrevet 24. august 2009 Jørg1 fra Tungtvann har gått solo under navnet Joddski. Her er et par Nord-Norske kraft-gloser. Joddski_Krig_Fred.mp3 Joddski_LaisaDetOpp.mp3 Joddski_Monkey.mp3 Joddski_ReisTilHelvette_Intro.mp3 Joddski_ReisTilHelvette_ref.mp3 Joddski_ReisTilHelvette_refmedRap.mp3 Lenke til kommentar
Howard B Skrevet 27. august 2009 Del Skrevet 27. august 2009 Takk reddog. Mye bra her Lenke til kommentar
Reddog Skrevet 4. september 2009 Del Skrevet 4. september 2009 Et par favoritter fra barne TV Lenke til kommentar
mbigset Skrevet 17. september 2009 Del Skrevet 17. september 2009 Hei!! noen som har den ringetonen av den myggen som vert vist på reklame for sann mobiltenester??? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå