Βlur Skrevet 29. juni 2009 Del Skrevet 29. juni 2009 To raske fra MJ. Michael_Jackson___Beat_It.mp3 Michael_Jackson___Thriller.mp3 Lenke til kommentar
Atald Skrevet 29. juni 2009 Del Skrevet 29. juni 2009 (endret) <3lig takk. Red.: Fjortis-modus i dag. Endret 29. juni 2009 av Atald Lenke til kommentar
AlfJ Skrevet 5. juli 2009 Del Skrevet 5. juli 2009 Noen som har en meldingstone som høres ut som en klovnenese eller lignende? Sånn som "rakketgutten" i High School Musical 3 har. Lenke til kommentar
AnimalChiko Skrevet 6. juli 2009 Del Skrevet 6. juli 2009 Hallo! Jeg har fortsatt ikke funnet den gummiande/bamse tonen som jeg fortsatt leter etter enda (hadde vært supert om noen hadde funnet den) Men, er det noen som kan legge ut noen kule Green Day ringetoner/meldingstoner? Lenke til kommentar
Βlur Skrevet 9. juli 2009 Del Skrevet 9. juli 2009 Sjekk denne! Bergens Munspillorkester. Også intro til P3-programmet "Sexy". Bergens_Munnspillorkester___Lytt_Til_De_Muntre_Toner.mp3 Lenke til kommentar
orion33 Skrevet 19. juli 2009 Del Skrevet 19. juli 2009 Er det noen som har ringetonen "Hvem i helvete er det som ringer nå da o.s.v" trur det er en liten gutt som sier det,den er nok også noen år gammel!Hadde satt veldig pris på den.... ;-)))Hilen orion33 Lenke til kommentar
taxitheo Skrevet 21. juli 2009 Del Skrevet 21. juli 2009 Er det noen som har ringetonen "Hvem i helvete er det som ringer nå da o.s.v" trur det er en liten gutt som sier det,den er nok også noen år gammel!Hadde satt veldig pris på den.... ;-)))Hilen orion33 Trulte___Det_ringer_m__jeg_stave_det.mp3 Trulte___Hallo_hallo_det_ringer.mp3 Trulte___Jeg_teller_ned.mp3 Trulte___Juleferie.mp3 Trulte___Pappa_det_ringer.mp3 Trulte___Slutt___mase.mp3 Trulte___Som_det_piper.mp3 Trulte___Tror_kanskje_det_ringer.mp3 Trulte___Yes_da_driver_jeg_og_ringer.mp3 Lenke til kommentar
orion33 Skrevet 21. juli 2009 Del Skrevet 21. juli 2009 Der var den,hjertelig takk taxitheo.Forsatt God Sommer.... Lenke til kommentar
Henrikenn Skrevet 1. august 2009 Del Skrevet 1. august 2009 Noen som har den nye Ali Kaffe radio reklamen ? Lenke til kommentar
Βlur Skrevet 1. august 2009 Del Skrevet 1. august 2009 (endret) Snakker du om sangen med Tom Mathisen bak mikrofonen? "Ali, Ali, Ali blir du gla' i"? Den er jeg ganske sikker på ligger langt bak i tråden. Er ikke en ny sang tror jeg. Her har du'n Endret 1. august 2009 av Βlur Lenke til kommentar
Henrikenn Skrevet 1. august 2009 Del Skrevet 1. august 2009 http://www.alikaffe.no/getfile.php/Ali%20K...p3Mix040609.mp3 Denne Lenke til kommentar
Βlur Skrevet 1. august 2009 Del Skrevet 1. august 2009 Aha! Da var en litt nyere versjon hører jeg. Bra du fant den! Lenke til kommentar
Willa_C Skrevet 1. august 2009 Del Skrevet 1. august 2009 (endret) Har bare en vanlig random ringetone jeg fant på mobilen jeg. Blir dritsur når jeg sitter på toget eller bussen og sånne hardcore dancemania-DRITT-ringetoner begynner å ringe overalt. Verste er når de setter på Lady Gaga eller Basshunter på HØYTALER. Holder på å gå av hengslene av sånt. Hadde dere enda hørt på noe bra musikk Endret 1. august 2009 av Peppermynte Lenke til kommentar
Βlur Skrevet 1. august 2009 Del Skrevet 1. august 2009 For å være ærlig er jeg overhodet ikke interessert i vite hva andre synes om ringetonene mine. Det kjedeligste jeg hører er standardringetonene. Jeg liker å personliggjøre telefonen min og det gjør jeg enklest ved å lage ringetoner av musikk jeg liker. Du skal selvsagt få mene hva du vil, men du gjør ikke at jeg får mindre lyst til å bruke personlige toner. Lenke til kommentar
Willa_C Skrevet 1. august 2009 Del Skrevet 1. august 2009 Har jeg noen sinne antydet noe annet? Lenke til kommentar
Βlur Skrevet 1. august 2009 Del Skrevet 1. august 2009 Neida, jeg kommer bare med mitt synspunkt og motargument. Dette er et diskusjonsforum. Lenke til kommentar
Βlur Skrevet 1. august 2009 Del Skrevet 1. august 2009 En ny tone forresten. Marlena_Shaw___California_Soul__Diplo_Mad_Decent_Remix_.mp3 Lenke til kommentar
Superalex1 Skrevet 8. august 2009 Del Skrevet 8. august 2009 noen som har denne ringetonen, eller kan lage den? Lenke til kommentar
Mr.Hassan Skrevet 8. august 2009 Del Skrevet 8. august 2009 Hei! Eg liker parodiene til Bye & Rønning,spesielt dei nye i år.Kan anbefale Maria Mena parodien -Sår og lei- og Allsang på grensen parodien..Litt vanskelig å lage ein skikkelig ringetone av dei dvs å trekke ut deler av sangene for å lage ein ringtone av sangene. Men,vurderer nesten å skifte til Allsang på grensen parodien og la være å ta telefonen når noen ringer,for så heller å ringe opp igjenn Podkastene finner dykk her Lenke til kommentar
Dassen Skrevet 9. august 2009 Del Skrevet 9. august 2009 Noen som har 1 2 3 4 5, 6 7 8 9 10 og 11 12 sangen fra Sesam Stasjon? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå