Soildor Skrevet 22. juni 2009 Del Skrevet 22. juni 2009 Finner det ikke forklar kvar du står fast Lenke til kommentar
Henrikenn Skrevet 22. juni 2009 Del Skrevet 22. juni 2009 At jeg ikke finner sangen Hører den på radio støtt og stadig. Det er mange lyder som er satt sammen. Masse sånn "halo, you have a message", osv.. Lenke til kommentar
Βlur Skrevet 22. juni 2009 Del Skrevet 22. juni 2009 Nye ringetoner fra meg. Digitalism___Idealistic.mp3 Vinter_in_Hollywood___Virus.mp3 Toy_Story___Andy_s_Birthday.mp3 Klippemaskin.mp3 Lenke til kommentar
Soildor Skrevet 24. juni 2009 Del Skrevet 24. juni 2009 At jeg ikke finner sangen Hører den på radio støtt og stadig. Det er mange lyder som er satt sammen. Masse sånn "halo, you have a message", osv.. aha^^ Lenke til kommentar
AnimalChiko Skrevet 26. juni 2009 Del Skrevet 26. juni 2009 Så utrolig kult at det finnes et slikt emne å snakke om Men, jeg ser etter en meldingstone/ringetone... Det høres ut som en liten leke bamse av gummi eller noe slikt som blir klemt på. Det er slike pipe lyder hele tonen. Håper noen kjenner igjen min beskrivelse på tonen. Jeg bare må ha den! Lenke til kommentar
Rambol Skrevet 26. juni 2009 Del Skrevet 26. juni 2009 Så utrolig kult at det finnes et slikt emne å snakke om Men, jeg ser etter en meldingstone/ringetone... Det høres ut som en liten leke bamse av gummi eller noe slikt som blir klemt på. Det er slike pipe lyder hele tonen. Håper noen kjenner igjen min beskrivelse på tonen. Jeg bare må ha den! Denne? Rubber_Ducky.mp3 Lenke til kommentar
AnimalChiko Skrevet 26. juni 2009 Del Skrevet 26. juni 2009 Så utrolig kult at det finnes et slikt emne å snakke om Men, jeg ser etter en meldingstone/ringetone... Det høres ut som en liten leke bamse av gummi eller noe slikt som blir klemt på. Det er slike pipe lyder hele tonen. Håper noen kjenner igjen min beskrivelse på tonen. Jeg bare må ha den! Denne? Nei, det er ikke den jeg mener på, men det er liksom samme lyden som den pipe effekten lager. den tonen jeg mener på går i en slik lett og kanskje litt barnslig melodi... Lenke til kommentar
taxitheo Skrevet 26. juni 2009 Del Skrevet 26. juni 2009 Så utrolig kult at det finnes et slikt emne å snakke om Men, jeg ser etter en meldingstone/ringetone... Det høres ut som en liten leke bamse av gummi eller noe slikt som blir klemt på. Det er slike pipe lyder hele tonen. Håper noen kjenner igjen min beskrivelse på tonen. Jeg bare må ha den! Denne? Nei, det er ikke den jeg mener på, men det er liksom samme lyden som den pipe effekten lager. den tonen jeg mener på går i en slik lett og kanskje litt barnslig melodi... Denne da?? :-) Popipopipopi.mp3 Lenke til kommentar
AnimalChiko Skrevet 27. juni 2009 Del Skrevet 27. juni 2009 Så utrolig kult at det finnes et slikt emne å snakke om Men, jeg ser etter en meldingstone/ringetone... Det høres ut som en liten leke bamse av gummi eller noe slikt som blir klemt på. Det er slike pipe lyder hele tonen. Håper noen kjenner igjen min beskrivelse på tonen. Jeg bare må ha den! Denne? Nei, det er ikke den jeg mener på, men det er liksom samme lyden som den pipe effekten lager. den tonen jeg mener på går i en slik lett og kanskje litt barnslig melodi... Denne da?? :-) Nei, det er ikke den heller Lenke til kommentar
Dragen Skrevet 27. juni 2009 Del Skrevet 27. juni 2009 Dere har sikkert hørt meldingslyden med et musenys. Men er det noen som har en mer mannlig versjon? Et skikkelig mannlig nys? Lenke til kommentar
Βlur Skrevet 27. juni 2009 Del Skrevet 27. juni 2009 (endret) Etter at den nye filmen er på kommet på kino, har jeg tatt meg tid til å lage en ny tone! Link til Transformes-tone nr. 1. Link til Transformes-tone nr. 2. Transformers___Arrival_to_Earth.mp3 Endret 29. juni 2009 av Βlur Lenke til kommentar
the_fire Skrevet 27. juni 2009 Del Skrevet 27. juni 2009 Noen som vet om en bra meldingslyd fra Transformers 2, hvor man hører f.eks. Optimus Prime transformere? Digger de lydene, hadde vært kult med dette som meldingslyd. Lenke til kommentar
Βlur Skrevet 27. juni 2009 Del Skrevet 27. juni 2009 Her er tre forskjellige transformerings-toner Transforming_sound.mp3 Transform_up.wav Transform_down.wav Lenke til kommentar
Henrikenn Skrevet 28. juni 2009 Del Skrevet 28. juni 2009 Etter at den nye filmen er på kommet på kino, har jeg tatt meg tid til å lage en ny tone! Link til Transformes-tone nr. 1. Link til Transformes-tone nr. 2. Tusen takk!!!! Hadde du vært her nå så hadde jeg kyssa deg på munn Får faen meg ståpikk av de sangene der! Fantastisk! Lenke til kommentar
Reddog Skrevet 28. juni 2009 Del Skrevet 28. juni 2009 Jeg digger den nye platen til Ugress! - Reminiscience. Den kuleste låten på cden er siste sporet. - Win Without Battle. Har klippet til et par spor som jeg bruker som ringelyd for tiden: Ugress_WinWithoutBattle1.mp3 Ugress_WinWithoutBattle2.mp3 Lenke til kommentar
Reddog Skrevet 28. juni 2009 Del Skrevet 28. juni 2009 Dersom noen av dere følger med på TV-serien "Fringe", så har jeg klippet ut lyden til introen. Fringe.mp3 Lenke til kommentar
Βlur Skrevet 28. juni 2009 Del Skrevet 28. juni 2009 Jeg digger den nye platen til Ugress! - Reminiscience.Den kuleste låten på cden er siste sporet. - Win Without Battle. Har klippet til et par spor som jeg bruker som ringelyd for tiden: Dritbra! Ugress har mye bra musikk. Er dette nytt? Har ikke helt kontroll på hva han har gitt ut... Forresten mekka sammen en Lord of the Rings-tone i dag også. Lord_of_the_Rings.mp3 Lenke til kommentar
Βlur Skrevet 28. juni 2009 Del Skrevet 28. juni 2009 (endret) Gi meg litt tid, så skal jeg fikse flere Ugress-toner. -- Da skal vi se. Ugress hadde mange låter som egnet seg. Kan sikkert lage flere i framtiden også. Ugress___Spider_Man_Theme.mp3 Ugress___Shadows_and_Doubts.mp3 Ugress___Loungemeister.mp3 Ugress___Battle_22.mp3 Endret 28. juni 2009 av Βlur Lenke til kommentar
Evas Skrevet 29. juni 2009 Del Skrevet 29. juni 2009 Noen som har Michael Jackson - Ben? Men det skal være den fra 1972, og altså ikke den fra 2003. Lenke til kommentar
Atald Skrevet 29. juni 2009 Del Skrevet 29. juni 2009 Noen som gidder å ta på seg å fikse noen Jackson-ringetoner? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå