Soildor Skrevet 18. mai 2009 Del Skrevet 18. mai 2009 Tusen takk Atald ! bare ett problem :/ kan ikke opnes i Windows mediaplayer og heller ikke på mobilen :/ Lenke til kommentar
Atald Skrevet 18. mai 2009 Del Skrevet 18. mai 2009 Er da en helt vanlig mp3-fil? Åpnes som normalt både i WMP, vlc og Winamp her. Lenke til kommentar
Βlur Skrevet 18. mai 2009 Del Skrevet 18. mai 2009 Flere Transformers sanger ? Tja, skal sjekke blant låtene i filmmusikken om det er noen flere som egner seg. Jeg har lagt ut hovedtemaet til Transformers tidligere i tråden! Lenke til kommentar
Howard B Skrevet 18. mai 2009 Del Skrevet 18. mai 2009 Det er en bug i den Jan Thomas fila. Jeg får ikke opp spillelengde så jeg regner med at noe er feil med den. Jeg får dog til å spille den, men kvaliteten er såpass dårlig at den ikke er verdig Jan Thomas engang! Lenke til kommentar
voidDraw() Skrevet 18. mai 2009 Del Skrevet 18. mai 2009 Noen som kunne tenke seg å skaffe Fanthomas melodien som ringetone og laste den opp? Tusen hjertelig takk Lenke til kommentar
Soildor Skrevet 18. mai 2009 Del Skrevet 18. mai 2009 (endret) Er da en helt vanlig mp3-fil? Åpnes som normalt både i WMP, vlc og Winamp her. vet det, men får feilmelding på både WMP å mobilen :'( får meldingen "Det kreves en lydkodek for å spille av denne filen. Klikk Hjelp på web for å finne ut om denne kodeken er tilgjengelig for nedlasting fra World Wide Web." Endret 18. mai 2009 av Soildor Lenke til kommentar
Atald Skrevet 19. mai 2009 Del Skrevet 19. mai 2009 Det er en bug i den Jan Thomas fila. Jeg får ikke opp spillelengde så jeg regner med at noe er feil med den. Jeg får dog til å spille den, men kvaliteten er såpass dårlig at den ikke er verdig Jan Thomas engang! Daså, merket ikke noe til det her. Har vel bare flaks med codekene jeg har. Lenke til kommentar
Soildor Skrevet 19. mai 2009 Del Skrevet 19. mai 2009 er det ein anna måte jeg kan få tak i sangen? et programm som tar opp lyden frå youtube foreksempel ? Lenke til kommentar
Stargasm Skrevet 4. juni 2009 Del Skrevet 4. juni 2009 Bra med transformers ringetoner, men noen som har den gamle tegneseriesangen i mp3 format? skulle gjerne hatt den som ringetone Lenke til kommentar
fiskum Skrevet 7. juni 2009 Del Skrevet 7. juni 2009 Hva med den fra Fanthomas med Mira Craig, "Hohohohoho...hohohohoho..mira-mira!" Noen som kan ordne den? Lenke til kommentar
eckourban Skrevet 11. juni 2009 Del Skrevet 11. juni 2009 (endret) Noen som kunne tenke seg å skaffe Fanthomas melodien som ringetone og laste den opp? Hæ det går ikke an å laste den ned på mg Endret 11. juni 2009 av eckourban Lenke til kommentar
Soildor Skrevet 11. juni 2009 Del Skrevet 11. juni 2009 Her har dere FanThomas - Introen frå episode 1 FanThomas.mp3 Lenke til kommentar
Soildor Skrevet 11. juni 2009 Del Skrevet 11. juni 2009 JanThomas - Mirra Mirra frå episode 7 (sorry blei litt dårlig) JanThomas_Mirra_Mirra.mp3 Lenke til kommentar
eckourban Skrevet 12. juni 2009 Del Skrevet 12. juni 2009 Her har dere FanThomas - Introen frå episode 1 Tusen Takk Lenke til kommentar
Soildor Skrevet 12. juni 2009 Del Skrevet 12. juni 2009 Her har dere FanThomas - Introen frå episode 1 Tusen Takk np^^ Lenke til kommentar
Henrikenn Skrevet 18. juni 2009 Del Skrevet 18. juni 2009 Noen som har den nye Samsung reklame sangen? Den som går på radioen.. Lenke til kommentar
Gjest I3enjamin Skrevet 19. juni 2009 Del Skrevet 19. juni 2009 Her har dere FanThomas - Introen frå episode 1 Men hvordan får jeg lastet den ned? Jeg får bare hørt på linken:S Lenke til kommentar
Howard B Skrevet 19. juni 2009 Del Skrevet 19. juni 2009 Her har dere FanThomas - Introen frå episode 1 Men hvordan får jeg lastet den ned? Jeg får bare hørt på linken:S Høyreklikk -> Save Target As... Lenke til kommentar
Soildor Skrevet 20. juni 2009 Del Skrevet 20. juni 2009 (endret) Her har dere FanThomas - Introen frå episode 1 Men hvordan får jeg lastet den ned? Jeg får bare hørt på linken:S Høyreklikk -> Save Target As... ELLER: jer slik som meg ^^ Tools -> Options -> Skroll ned til du ser ( MP3 under Content Type og skift Actionen til Always Ask) sorry for dårleg forklaring :/ håper det hjelper Noen som har den nye Samsung reklame sangen? Den som går på radioen.. [/url] Har du link til "musikken" på youtube ? da kan jek sikkert fikse det Endret 20. juni 2009 av Soildor Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå