Mariofrans Skrevet 31. januar 2009 Del Skrevet 31. januar 2009 (endret) Har hørt to sykt kule ringetoner, men vet ikke hva de heter... De går sånn: Den ene høres indisk ut og de synger "allah akbar..akbar allah" den andre sangen er sånn: sjårdi sjårdi milkebate kangjare sjokke sjokke milkebate kangraje eller noe sånt Noen som vet hva de heter? Endret 31. januar 2009 av Mariofrans Lenke til kommentar
Βlur Skrevet 31. januar 2009 Del Skrevet 31. januar 2009 Hei. Hvilket program kan anbefales for å redigere musikk til ringetoner slik at de blir klippet riktig? Bruk Audacity. Enkelt, brukervennlig og gratis. Jeg har en innførinsguide liggende i denne tråden et sted som forklarer akkurat hvordan du går fram for å klippe i låter. Lenke til kommentar
Howard B Skrevet 31. januar 2009 Del Skrevet 31. januar 2009 Hei. Hvilket program kan anbefales for å redigere musikk til ringetoner slik at de blir klippet riktig? Bruk Audacity. Enkelt, brukervennlig og gratis. Jeg har en innførinsguide liggende i denne tråden et sted som forklarer akkurat hvordan du går fram for å klippe i låter. Takk Jeg har fått testa ut programmet nå, men vet du om det er mulighet til å få musikken til å gå i loup slik som hos www.audiko.net? Jeg finner det vanskelig å lage en lydsnutt når jeg ikke får lyden til å begynne fra begynnelsen igjen automatisk. Lenke til kommentar
Βlur Skrevet 31. januar 2009 Del Skrevet 31. januar 2009 Du mener altså å gjenta noe du har klippet om igjen flere ganger etter hverandre? Dessverre, jeg vet ikke. Lenke til kommentar
YNWA96 Skrevet 31. januar 2009 Del Skrevet 31. januar 2009 Convert to ringtone wizard er meget bra. Lenke til kommentar
Howard B Skrevet 1. februar 2009 Del Skrevet 1. februar 2009 Du mener altså å gjenta noe du har klippet om igjen flere ganger etter hverandre? Dessverre, jeg vet ikke. Ja, det var det jeg mente. Lenke til kommentar
Reddog Skrevet 22. februar 2009 Del Skrevet 22. februar 2009 Årets MGP vinner i tre forskjellige alternativer som ringetone. Alexander_FairyTale1.mp3 Alexander_FairyTale2.mp3 Alexander_FairyTale3.mp3 Lenke til kommentar
mghogli Skrevet 14. mars 2009 Del Skrevet 14. mars 2009 Noen som har noen tøffe .m4r toner til iPhone å bidra med? Lenke til kommentar
Atald Skrevet 15. mars 2009 Del Skrevet 15. mars 2009 (endret) Noen som kan fikse themet til første sesong av The Wire som mp3-fil? Way Down In The Hole av noen helt andre enn Tom Waits. Endret 15. mars 2009 av Atald Lenke til kommentar
Ari Gold Skrevet 15. mars 2009 Del Skrevet 15. mars 2009 (endret) Noen som kan fikse themet til første sesong av The Wire som mp3-fil? Way Down In A Hole av noen helt andre enn Tom Waits. http://www.youtube.com/watch?v=ZFDOPPVReHs Denne? Endret 15. mars 2009 av Ari Gold Lenke til kommentar
Atald Skrevet 15. mars 2009 Del Skrevet 15. mars 2009 (endret) Yep, den. Orker ikke laste ned videoen selv og surre med det. Edit: kickyoutube er genialt. Laster opp fila om noen andre skulle ønske den. Endret 15. mars 2009 av Atald Lenke til kommentar
Ari Gold Skrevet 15. mars 2009 Del Skrevet 15. mars 2009 Gjør du det selv eller skal jeg? Lenke til kommentar
Atald Skrevet 15. mars 2009 Del Skrevet 15. mars 2009 Jeg gjorde det selv, men du er mer enn gjerne velkommen til å klippe å lime litt i den for å tilpasse den bedre som ringetone. Lenke til kommentar
Howard B Skrevet 21. mars 2009 Del Skrevet 21. mars 2009 (endret) Har nå tatt i bruk et nytt redigeringsverktøy som jeg liker mye bedre enn Audacity. Fungerer utrolig bra til å mikse ringetoner. Programmet heter WavePad Sound Editor og kan lastes ned her. Min siste låt (fungerer ypperlig i loop): Röyksopp - Happy Up Here [Ringtone].mp3 R_yksopp___Happy_Up_Here__Ringtone_.mp3 Endret 12. juni 2009 av Howard B Lenke til kommentar
Andynator Skrevet 21. mars 2009 Del Skrevet 21. mars 2009 Kan mann oppdatere programvare til en nokia(n85) fra en Vista bærbar datamaskin? Lenke til kommentar
Skagen Skrevet 22. mars 2009 Del Skrevet 22. mars 2009 Minner om retningslinjenes punkt 10, som blant annet sier dette om korte meningsløse innlegg: Korte, unødvendige innlegg kun egnet til å øke brukerens antall poster regnes som spam, og kan straffes deretter. Det samme gjelder unødvendig/overdrevet bruk av smiles, eller innlegg som ikke inneholder annet enn smiley's. Innlegg som strider med dette er fjernet fra tråden. (Reaksjoner på moderering tas på PM og ikke i tråden som blir moderert.) Lenke til kommentar
smilys Skrevet 22. mars 2009 Del Skrevet 22. mars 2009 Kan mann oppdatere programvare til en nokia(n85) fra en Vista bærbar datamaskin? Ja Lenke til kommentar
grenness Skrevet 23. mars 2009 Del Skrevet 23. mars 2009 Supertrioen fra NRK Barne-TV (tror det er i helgen), noen som har den? Går sånn: "Alarm! Det er noen som ringer! Vi kommer snart! Alaaaaarm, vi kommer snaaaart!" ...eller noe sånt. Hilsen Christopher (Pappa) Lenke til kommentar
akle Skrevet 23. mars 2009 Del Skrevet 23. mars 2009 Noen som har en 5-tone lyd (fra walkie talkier/vanlig samband som f.eks. politiet bruker) Brukes vist også som alarm lyd for brannvesenets samband. Lenke til kommentar
Howard B Skrevet 23. mars 2009 Del Skrevet 23. mars 2009 Noen som har en 5-tone lyd (fra walkie talkier/vanlig samband som f.eks. politiet bruker) Brukes vist også som alarm lyd for brannvesenets samband. Det skal finnes en slik type lydfil tidligere i tråden her. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå