SirHolberg Skrevet 25. august 2008 Del Skrevet 25. august 2008 Noen som kan gi meg lyden som kommer før norgesnyhetene på Radio Norge? Lenke til kommentar
SirHolberg Skrevet 29. august 2008 Del Skrevet 29. august 2008 Noen som vet av den? Lenke til kommentar
Rambol Skrevet 29. august 2008 Del Skrevet 29. august 2008 Enda ingen som har fått kloa i Ali kaffe sangen til Tom Mathisen? Lenke til kommentar
deathr0w Skrevet 6. september 2008 Del Skrevet 6. september 2008 Har gått igjennom hele tråden, og lagret de jeg likte, så tenkte jeg kunne legge disse i en rar for dere som ikke gidder kaste bort tida på slikt. Link Lenke til kommentar
insolvent Skrevet 6. september 2008 Del Skrevet 6. september 2008 (endret) Synes denne er fin (kan fornærme noen...)! Allah.mp3 De som måtte ønske diverse militærlyder (revelje, sonar, etc..) kan gå til denne adressen. Endret 6. september 2008 av insolvent Lenke til kommentar
sheherezade Skrevet 9. september 2008 Del Skrevet 9. september 2008 Er det noen som har "Morning coffee"? Det var en av standardlydene på gode gamle Samsung D500. Lenke til kommentar
KHE Skrevet 9. september 2008 Del Skrevet 9. september 2008 (endret) Noen som har flyalarm lyden eller politi radio lyden ? Her er politiradio lyden. Sikkert denne du mente? politiradio.mp3 Der var den takk Her er ettpar til: VHF_CellCall.wav Selektivt oppkall VHF_Call.wav slik alle hører når andre får ett oppkall. Ellers vil jeg anbefale "All I want - Offspring" og "Crash - Primitives" Endret 9. september 2008 av KHE Lenke til kommentar
KHE Skrevet 9. september 2008 Del Skrevet 9. september 2008 En klassisk låt :-) Bare synd det é så dårlig trøkk i mobilen, men ellers é jo deler av “Kjempeviseslåtten” av Harald Sæverud (Fliflet Hamre) helt RÅ. Lenke til kommentar
mghogli Skrevet 14. september 2008 Del Skrevet 14. september 2008 Jeg ser etter ringetonen som en av "henchmen" folka i Wanted har. De på taket i begynnelsen. Har lagt ved hvordan det høres ut, men vil ikke ha all bakgrunnsstøyen. Noen som vet av en "clean" versjon? wanted.mp3 Lenke til kommentar
Ty4on Skrevet 27. september 2008 Del Skrevet 27. september 2008 (endret) Siden jeg liker One Piece har jeg denne. Vekker like mye oppmerksomhet hver gang XD BTW, det er ringetonen til "telefonene" i one piece-verden. Telefonene er store snegler.... http://www.hotlinkfiles.com/files/152964_r...DenDenMushi.mp3 Endret 27. september 2008 av Ty4on Lenke til kommentar
kolvereid Skrevet 27. september 2008 Del Skrevet 27. september 2008 (endret) Kan noen prøve å skaffe den lyden som ofte går igjen i tv-serien Heroes? Du hører den i starten av denne filmen: Se filmen hos Youtube edit: link fixed Endret 30. september 2008 av Tor_Arne Lenke til kommentar
Howard B Skrevet 30. september 2008 Del Skrevet 30. september 2008 Fin tråd dette her Her har dere ringelyden til Crank filmen http://premium1.uploadit.org/Codename67//CrankRingtone.mp3 Lenke til kommentar
OleRavny Skrevet 30. september 2008 Del Skrevet 30. september 2008 (endret) *snipp* *edit: her Heroes.mp3 Endret 30. september 2008 av OleRavny Lenke til kommentar
Bruun Skrevet 30. september 2008 Del Skrevet 30. september 2008 Ringetone: Har klippet bort de første 8-9 sekundene av starten på Arctic Monkeys - Mardy Bum, og syntes den fungerer perfekt <3 Meldingslyd... Her har jeg brukt Sony Ericsson sin standardtone fra K750i, og fant den også som MP3-format til min Nokis N82 for et halvt år siden. Problemet er at nå har jeg mistet den, og jeg klarer ikke å finne den igjen. Noen som vet hvor jeg finner den? Lenke til kommentar
Βlur Skrevet 30. september 2008 Del Skrevet 30. september 2008 Du kjenner vel noen med en SE-telefon som kan sende tonen til deg over blåtann?! Lenke til kommentar
Bruun Skrevet 1. oktober 2008 Del Skrevet 1. oktober 2008 Nei, for lyden ligger i beste fall lagret i et SE-format som ikke fungerer på min Nokia. Forrige gang hadde noen klart å konvertere den til mp3. Det har jeg såvidt prøvd, men uten hell. Lenke til kommentar
chrbje Skrevet 3. oktober 2008 Del Skrevet 3. oktober 2008 noen som kunne fikset denne videoen til å bli lydfil for meg:)? vil gjerne ha den som meldingslyd. http://www.tv2nyhetene.no/snop/article2265875.ece Det er kurt nilsen som synger mitt lille land Lenke til kommentar
mghogli Skrevet 4. oktober 2008 Del Skrevet 4. oktober 2008 (endret) Det skulle vi klare å ordne.. Litt lang som meldingslyd kanskje men her er den i allefall Edit: Legger også med lyden til Norgesnyhetene.. så det var noen som ville ha den. mitt_lille_land.mp3 norgesnyheter.mp3 Endret 4. oktober 2008 av mghogli Lenke til kommentar
deiglie Skrevet 6. oktober 2008 Del Skrevet 6. oktober 2008 noen som har den "pling" lyden på fotball kampene, når lagene scorer.. Lenke til kommentar
chrbje Skrevet 9. oktober 2008 Del Skrevet 9. oktober 2008 tusen takk:D veldig fin den lille land! takk igjen! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå