Varmo Skrevet 2. august 2008 Del Skrevet 2. august 2008 Den politi scanner lyden jeg leter etter er uten snakking. Skal si fra om jeg finner den. Hadde den før, men ble slettet da mobilen var til reparasjon, skal se om jeg kan få tak i den igjen. Lenke til kommentar
Furious-D Skrevet 2. august 2008 Del Skrevet 2. august 2008 Noen som har flyalarm lyden eller politi radio lyden ? Her er politiradio lyden. Sikkert denne du mente? politiradio.mp3 Lenke til kommentar
Kalevi1973 Skrevet 6. august 2008 Del Skrevet 6. august 2008 Noen som har den siste : Achmed the dead terrorist, med "silence i kill you" som det reklameres for på tv? Fant en kort en i et tidligere innlegg, men vet det skal finnes en lengre en. Lenke til kommentar
DiemetriX Skrevet 8. august 2008 Del Skrevet 8. august 2008 Noen som har flyalarm lyden eller politi radio lyden ? Her er politiradio lyden. Sikkert denne du mente? politiradio.mp3 Der var den takk Lenke til kommentar
Hunterz Skrevet 8. august 2008 Del Skrevet 8. august 2008 Noen som har den siste : Achmed the dead terrorist, med "silence i kill you" som det reklameres for på tv?Fant en kort en i et tidligere innlegg, men vet det skal finnes en lengre en. Her har du en. kill_you.mp3 Lenke til kommentar
heantons Skrevet 8. august 2008 Del Skrevet 8. august 2008 (endret) Noen som har den siste : Achmed the dead terrorist, med "silence i kill you" som det reklameres for på tv?Fant en kort en i et tidligere innlegg, men vet det skal finnes en lengre en. Denne er uten latteren i bakgrunn.+ noen flere Silence_I_Kill_You.mp3 Achemed__Good_Evening.mp3 Ello__I_Am_Lindsay_Lohan.mp3 Achmed__Knock_Knock.mp3 Stop_Touching_Me__I_Kill_You.mp3 Endret 20. august 2008 av heantons Lenke til kommentar
Mr.Hassan Skrevet 10. august 2008 Del Skrevet 10. august 2008 Hei! Eg kunne tenkt meg på ha Cha ching-lyden på mobilen min eg.Og om noen kunne laget ein *.gif animasjon som ser ut som kontooverskita i ein Norsk nettbank som blir oppdatert i "real time".Der cha ching-lyden høres kvar gang det "kommer" penger inn på kontoen hadde det vært midt i smørøyet for meg.. Lenke til kommentar
zeltex Skrevet 10. august 2008 Del Skrevet 10. august 2008 (endret) Moro å ha litt å bytte på med. Fikk ny for sms med Yoda her nå faktisk. Noe av det jeg lett bruker er disse: edit: dukenukem er kuttet for å komme under 2 mb. Ellers glemte jeg å spørre om noen hadde en kul Metal Gear Solid theme til ringetone. hellfire.mp3 megaduke.mp3 dukenukem_theme_kuttet.mp3 Endret 10. august 2008 av zeltex Lenke til kommentar
Dassen Skrevet 11. august 2008 Del Skrevet 11. august 2008 Noen som har The Ride of the Valkyries? Lenke til kommentar
Andynator Skrevet 11. august 2008 Del Skrevet 11. august 2008 finnes x-files introen som sms tone? Søkt litt uten å få treff Lenke til kommentar
SirHolberg Skrevet 11. august 2008 Del Skrevet 11. august 2008 Noen som vet av CTU ringetonenen(24 serien)?? Lenke til kommentar
heantons Skrevet 11. august 2008 Del Skrevet 11. august 2008 (endret) finnes x-files introen som sms tone?Søkt litt uten å få treff Fant disse etter litt søk X_Files.mp3 The_X_Files.mp3 Endret 11. august 2008 av heantons Lenke til kommentar
rieg Skrevet 11. august 2008 Del Skrevet 11. august 2008 Den Festeste Ringetonen Er Gjallarhorn... ultimate ringetone ohyea.... Lenke til kommentar
zeltex Skrevet 11. august 2008 Del Skrevet 11. august 2008 Noen som vet av CTU ringetonenen(24 serien)?? https://www.diskusjon.no/index.php?session=...t&p=6604434 den du tenker på? Lenke til kommentar
Andynator Skrevet 12. august 2008 Del Skrevet 12. august 2008 finnes x-files introen som sms tone?Søkt litt uten å få treff Fant disse etter litt søk Takker :-) Lenke til kommentar
SirHolberg Skrevet 12. august 2008 Del Skrevet 12. august 2008 Ja det var den! Takker Lenke til kommentar
Paddington2006 Skrevet 15. august 2008 Del Skrevet 15. august 2008 (endret) Noen som har plystrings tonen til hun "sykepleieren" i kill Bill? Endret 15. august 2008 av Paddington2006 Lenke til kommentar
Mr.Hassan Skrevet 15. august 2008 Del Skrevet 15. august 2008 Hei! Er det noen som veit kva melodien som blir nynnet før/i Whoose Line is it Anyway - Irish drinkingsongs?Om den har noko namn? Hadde likt å kunne ha den uten applausen i bakgrunnen.. Lenke til kommentar
joffe11 Skrevet 15. august 2008 Del Skrevet 15. august 2008 Noen som har plystrings tonen til hun "sykepleieren" i kill Bill? Denne? Kill_Bill_Nurse_Whisle_Ringtone.mp3 Lenke til kommentar
Kornfleks Skrevet 21. august 2008 Del Skrevet 21. august 2008 noen som kan gi meg MacGyver theme låta? Er jo genial som ringetone tusen takk! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå