hebo2 Skrevet 21. juli 2008 Del Skrevet 21. juli 2008 Noen som har den "i am a little chick" sangen som jamba (eller noe sånt) reklamerer for på tv'en hele tiden? Fryktelig irriterende sang, men er hekta, og nekter å betale sånn 50,- i uka bare for å få 1 ringetone Den vil jeg også ha Lenke til kommentar
taxitheo Skrevet 21. juli 2008 Del Skrevet 21. juli 2008 Noen som har den "i am a little chick" sangen som jamba (eller noe sånt) reklamerer for på tv'en hele tiden? Fryktelig irriterende sang, men er hekta, og nekter å betale sånn 50,- i uka bare for å få 1 ringetone Den vil jeg også ha :-) Kylling1.mp3 Kylling.mp3 Lenke til kommentar
kolvereid Skrevet 22. juli 2008 Del Skrevet 22. juli 2008 Ingenting slår gode gamle Sabeltann Sj_r_versang___Kaptein_Sabeltann.mp3 Lenke til kommentar
Βlur Skrevet 24. juli 2008 Del Skrevet 24. juli 2008 Den velkjente temasangen fra Kill Bill-filmene i to forskjellige versjoner! Tomoyasu_Hotei___Battle_Without_Honor_or_Humanity02.mp3 Tomoyasu_Hotei___Battle_Without_Honor_or_Humanity.mp3 Lenke til kommentar
loladin Skrevet 25. juli 2008 Del Skrevet 25. juli 2008 (endret) Ringelyden min er dennne. picard.wav Endret 25. juli 2008 av elmis Lenke til kommentar
taxitheo Skrevet 26. juli 2008 Del Skrevet 26. juli 2008 Noen fotball sanger 01_Manchester_United.mp3 05_Drillos___Alt_For_Norge.mp3 15___Rosenborgsangen.mp3 Arsenal___Good_Old_Arsenal.mp3 Brann___Den_12._mann___Heia_Brann.mp3 Chelsea___Blue_Is_The_Colour.mp3 Everton___Here_we_go.mp3 Pors___Grenlands_Beste.mp3 Stille_i_fj_set_hele.mp3 You__ll_Never_Walk_Alone.mp3 VIF___V_lerenga_kjerke___Norsk.mp3 Lillestr_m___Kanarifansen.mp3 Lenke til kommentar
Henrikenn Skrevet 26. juli 2008 Del Skrevet 26. juli 2008 Noen som har noen feite SMS-lyder? Sånn som: "Du har en sms!" Lenke til kommentar
Mr.Hassan Skrevet 26. juli 2008 Del Skrevet 26. juli 2008 Hei taxitheo! Siden du har linket til ein del Fotball sanger tenker eg kanskje at du kan hjelpe meg med kva sangen (melodien) som blei spilt etter at noen scoret eit mål i EM i år? Eg liker ikkje fotball så veldig mykje,men sangen var litt fengende.. På forhand takk.. Lenke til kommentar
Singh tha king Skrevet 26. juli 2008 Del Skrevet 26. juli 2008 Noen som har "kykelikooo" eller noe lignende som ringetone....? Btw, bra tråd. Takk takk! Lenke til kommentar
taxitheo Skrevet 26. juli 2008 Del Skrevet 26. juli 2008 Hei taxitheo! Siden du har linket til ein del Fotball sanger tenker eg kanskje at du kan hjelpe meg med kva sangen (melodien) som blei spilt etter at noen scoret eit mål i EM i år? Eg liker ikkje fotball så veldig mykje,men sangen var litt fengende.. På forhand takk.. Vet du hva sangen heter?? er det denne tro? - Lenke til kommentar
solz Skrevet 27. juli 2008 Del Skrevet 27. juli 2008 Hei taxitheo! Siden du har linket til ein del Fotball sanger tenker eg kanskje at du kan hjelpe meg med kva sangen (melodien) som blei spilt etter at noen scoret eit mål i EM i år? Eg liker ikkje fotball så veldig mykje,men sangen var litt fengende.. På forhand takk.. Vet du hva sangen heter?? er det denne tro? - Var det ikke "He's a pirate" ? http://www.youtube.com/watch?v=L063UP33nCM Lenke til kommentar
_Amund_ Skrevet 27. juli 2008 Del Skrevet 27. juli 2008 Yoda varsler når jeg får melding! Yoda___Message_from_.mp3 Lenke til kommentar
DiemetriX Skrevet 29. juli 2008 Del Skrevet 29. juli 2008 Noen som har flyalarm lyden eller politi radio lyden ? Lenke til kommentar
Mr.Hassan Skrevet 30. juli 2008 Del Skrevet 30. juli 2008 Hei taxitheo! Eg visste ikkje kva namnet på sangen var,da kunne eg ha søkt den opp sjølv.Prøvde ulike søkealternativer på youtube.com men,fann den ikkje. Det er den du fant,takk.Men,den blir ikkje så fengande før tida viser 30sekunder.. Lenke til kommentar
taxitheo Skrevet 30. juli 2008 Del Skrevet 30. juli 2008 Hei taxitheo! Eg visste ikkje kva namnet på sangen var,da kunne eg ha søkt den opp sjølv.Prøvde ulike søkealternativer på youtube.com men,fann den ikkje. Det er den du fant,takk.Men,den blir ikkje så fengande før tida viser 30sekunder.. Her kommer en liten ringetone ifra den sangen, fra ca 30 sekunder å litt utover... Bellini___Samba_De_Janeiro.mp3 Lenke til kommentar
taxitheo Skrevet 30. juli 2008 Del Skrevet 30. juli 2008 Noen som har flyalarm lyden eller politi radio lyden ? Duger disse? politi radioen er på svensk da, vet ikke om den finns på norsk...?? Air_Strike_Alarm.mp3 Polis.mp3 Lenke til kommentar
Mr.Hassan Skrevet 30. juli 2008 Del Skrevet 30. juli 2008 Hei taxitheo! Takker,men det er ikkje så vanskelig og ordne sjølv.. For meg står no valget mellom å bruke og Theme til The Soap tv-serien nydelige melodier begge deler som anbefales.. Lenke til kommentar
DiemetriX Skrevet 30. juli 2008 Del Skrevet 30. juli 2008 Noen som har flyalarm lyden eller politi radio lyden ? Duger disse? politi radioen er på svensk da, vet ikke om den finns på norsk...?? Fly alarm lyden var Super Den politi scanner lyden jeg leter etter er uten snakking. Skal si fra om jeg finner den. Lenke til kommentar
Jakke Skrevet 31. juli 2008 Del Skrevet 31. juli 2008 Noen som har Mazda-reklamen fra SpeedMonster på TusenFryd? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå