Βlur Skrevet 16. juni 2008 Del Skrevet 16. juni 2008 Ny ringetone klippet fra Ratatat's Nostrand. Utrolig fet låt dette også! Ratatat___Nostrand.mp3 Lenke til kommentar
Mr.Hassan Skrevet 17. juni 2008 Del Skrevet 17. juni 2008 Hei! Siden eg har ein Sony Ericcson K800iv for øyeblikket vurderer eg å sette Mc Hammer can't touch this som ringe/meldingslyd Lenke til kommentar
xHEROx Skrevet 23. juni 2008 Del Skrevet 23. juni 2008 Noen som har en plystringstone de kunne ha lagt ut her? Tenker til meldingslyd. Tenker bare en enkel "uuujjjuuuuuuuuu" (akkurat som man plystrer på heite jenter) Lenke til kommentar
taxitheo Skrevet 23. juni 2008 Del Skrevet 23. juni 2008 Noen som har en plystringstone de kunne ha lagt ut her? Tenker til meldingslyd. Tenker bare en enkel "uuujjjuuuuuuuuu" (akkurat som man plystrer på heite jenter) Her har du noen hey_beautiful.mp3 whistle.mp3 whistle1.mp3 whistle2.mp3 Lenke til kommentar
Βlur Skrevet 3. juli 2008 Del Skrevet 3. juli 2008 Tid for flere ringetoner igjen. Coldplay og Transformers denne gangen. Og en litt endret Dropkick Murphys-tone. Transformers___Autobots.mp3 Coldplay___Death_and_All_His_Friends.mp3 Dropkick_Murphys___I__m_Shipping_Up_to_Boston.mp3 Lenke til kommentar
Marius1k Skrevet 3. juli 2008 Del Skrevet 3. juli 2008 Ingen som har kim possible ringelyden når ho får telefon? Eller Die hard mannen som sier:yippee ki yay motherfuckers? :D Lenke til kommentar
Ari Gold Skrevet 3. juli 2008 Del Skrevet 3. juli 2008 Ingen som har kim possible ringelyden når ho får telefon?Eller Die hard mannen som sier:yippee ki yay motherfuckers? :D John McClane med Yippee ki yey motherfucker hadde vært perfekt som meldingstone Lenke til kommentar
taxitheo Skrevet 3. juli 2008 Del Skrevet 3. juli 2008 Ingen som har kim possible ringelyden når ho får telefon?Eller Die hard mannen som sier:yippee ki yay motherfuckers? :D Kim possible får telefon?? Eller er det lyden fra kimmunikatoren du tenker på?? Den jeg har lagt inn her... Yippi_ka_yay.mp3 Kim_Possible_Sms_Ton.mp3 Lenke til kommentar
fxwz Skrevet 6. juli 2008 Del Skrevet 6. juli 2008 Shadowlands er flink til å legge ut ringertoner. Skal høre alle forslagene jeg har hentet ned nå Skal legge ut noen forslag senere Lenke til kommentar
Henrikenn Skrevet 9. juli 2008 Del Skrevet 9. juli 2008 Noen som har Lars Monsen introen? Lenke til kommentar
Grusomme-Gabriel Skrevet 11. juli 2008 Del Skrevet 11. juli 2008 Er det noen som kan ordne Ali-kaffe reklame sangen? "ali blir du gla' i " (herodes) Lenke til kommentar
mannyboi Skrevet 11. juli 2008 Del Skrevet 11. juli 2008 Har plukket opp masse nye ringetoner og meldingslyder her i denne tråden, thanks guys! Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 14. juli 2008 Del Skrevet 14. juli 2008 Noen som har den "i am a little chick" sangen som jamba (eller noe sånt) reklamerer for på tv'en hele tiden? Fryktelig irriterende sang, men er hekta, og nekter å betale sånn 50,- i uka bare for å få 1 ringetone Lenke til kommentar
Kornfleks Skrevet 14. juli 2008 Del Skrevet 14. juli 2008 noen som kan gi meg MacGyver theme låta? Er jo genial som ringetone Lenke til kommentar
Singh tha king Skrevet 18. juli 2008 Del Skrevet 18. juli 2008 Noen som har "kykelikooo" eller noe lignende som ringetone....? Btw, bra tråd. Lenke til kommentar
taxitheo Skrevet 20. juli 2008 Del Skrevet 20. juli 2008 noen som kan gi meg MacGyver theme låta? Er jo genial som ringetone macgyver.mp3 Lenke til kommentar
taxitheo Skrevet 20. juli 2008 Del Skrevet 20. juli 2008 Noen som har Lars Monsen introen? Lars_Monsen.mp3 Lenke til kommentar
taxitheo Skrevet 20. juli 2008 Del Skrevet 20. juli 2008 Noen som har "kykelikooo" eller noe lignende som ringetone....? Btw, bra tråd. Cock_Ringtone.mp3 Cockadoodle.mp3 Lenke til kommentar
taxitheo Skrevet 21. juli 2008 Del Skrevet 21. juli 2008 Min egen meldingslyd :-) Achmed_the_Dead_Terrorist___Silence_i_kill_you.mp3 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå