Gulliksen Skrevet 8. mai 2008 Del Skrevet 8. mai 2008 Melodiene på Lars Monsen sine filmer er så sykt bra. Synd jeg bare har den ene... MP3-fila var akkurat over 2mb så fikk ikke lastet den opp på direkte, men gjorde det her: http://www.2shared.com/file/3254391/b4c9a9...ars_Monsen.html Finnes det noen programmer for å klippe litt i fila? Den har et par sekunder på starten hvor det ikke er noe lyd. Da funker den dårlig som ringetone.. Lenke til kommentar
Βlur Skrevet 8. mai 2008 Del Skrevet 8. mai 2008 Midt på forrige side har jeg laget en guide for klipping i musikkfiler Pluss enda en ny ringetone fra meg. Temaet fra GTA IV. Seryoga___King_Ring__GTA_IV_Theme_.mp3 Lenke til kommentar
taxitheo Skrevet 20. mai 2008 Del Skrevet 20. mai 2008 Hvorfor går det ikke an å legge i ringetoner i wma format?? Syns tonene blir veldig mye bedre i det formatet en i mp3.. Har laget masse toner i wma format, opp til 1min og 30 sekunder som blir under 300 kb som det går an å sende videre på mobilen, ulempa er at det ikke er alle telefoner som takler det formatet.. Lenke til kommentar
Βlur Skrevet 20. mai 2008 Del Skrevet 20. mai 2008 Du besvarte vel egentlig ditt eget spørsmål der. Lenke til kommentar
Campin Carl Skrevet 20. mai 2008 Del Skrevet 20. mai 2008 Jeg har medic fra team fortress 2 på telefonen min jeg, meldingstone: Auf Wiedersen....SCHEWINHUNDT! Ringetone: Eins, Schwei, Drei...I do not think we bought enough bodybags! Lenke til kommentar
larkje Skrevet 21. mai 2008 Del Skrevet 21. mai 2008 Jeg har medic fra team fortress 2 på telefonen min jeg, meldingstone: Auf Wiedersen....SCHEWINHUNDT! Ringetone: Eins, Schwei, Drei...I do not think we bought enough bodybags! Ahh.. Kan du legge ut den? Det høres ut som noe som kan være artigt å ha på jobb Lenke til kommentar
Βlur Skrevet 27. mai 2008 Del Skrevet 27. mai 2008 To nye ringtoner fra meg. Oppdaget Ratatat i helga og er fullstendig oppslukt av Loud Pipes. Enestående låt. Ratatat___Loud_Pipes.mp3 Petter_feat_AFC___Repa_Skivan.mp3 Lenke til kommentar
Mr.Hassan Skrevet 28. mai 2008 Del Skrevet 28. mai 2008 Hei Shadowlands! Eg er heilt enig Ratatat med Loud Pipes var fengende.. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+89234341 Skrevet 28. mai 2008 Del Skrevet 28. mai 2008 Som ringetone bruker jeg Barenaked Ladies sin History of Everything, bedre kjent som fullversjonen til introsangen til TV serien The Big Bang Theory. Av copyright grunner kan jeg ikke legge den ut Lenke til kommentar
ronald03 Skrevet 29. mai 2008 Del Skrevet 29. mai 2008 Er det noen her som klarer å lage en ringetone av melodien telenor bruker i dekningsreklamen sin? Hadde vært supert! Lenke til kommentar
Ari Gold Skrevet 29. mai 2008 Del Skrevet 29. mai 2008 Er det noen her som klarer å lage en ringetone av melodien telenor bruker i dekningsreklamen sin? Hadde vært supert! Edland telenor.mp3 Lenke til kommentar
Βlur Skrevet 29. mai 2008 Del Skrevet 29. mai 2008 Stadig nye ringetoner fra meg. Så nettopp The Departed, så jeg klippet litt i temaet til filmen. Kommer dog ikke til å bytte den ut med Ratatat-ringetonen jeg lagde sist. Når telefonen ringer nå om dagen, må jeg ta meg litt tid til å høre på Loud Pipes Dropkick_Murphys___I__m_Shipping_Up_to_Boston.mp3 Lenke til kommentar
Βlur Skrevet 2. juni 2008 Del Skrevet 2. juni 2008 Jajaja, ringetoner på løpende bånd. Denne gangen kanskje litt mer attraktiv for de som liker rock. Introen til Sweet Child O' Mine! Guns_N_Roses___Sweet_Child_O__Mine.mp3 Lenke til kommentar
taxitheo Skrevet 5. juni 2008 Del Skrevet 5. juni 2008 Test, min første innlagte tone... :-) Pink_Floyd___Money.mp3 Lenke til kommentar
taxitheo Skrevet 5. juni 2008 Del Skrevet 5. juni 2008 Noen ringetoner som passer til sommeren :-) Gyllene_Tider___Sommartider.mp3 POSTGIROBYGGET___EN_SOLSKINNSDAG.mp3 De_lillos___Neste_sommer.mp3 ODD_B_RRETSEN___NOEN_GANGER_ER_DET_ALL__R.mp3 Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 5. juni 2008 Del Skrevet 5. juni 2008 Kan legge ut min ringetone når jeg kommer hjem mange gode kandidater til ny ringetone for meg her og Lenke til kommentar
taxitheo Skrevet 5. juni 2008 Del Skrevet 5. juni 2008 Fotball sang :-) Odd_Grenland___Her_kommer_vi_tilbake.mp3 Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 6. juni 2008 Del Skrevet 6. juni 2008 (endret) Ble litt usikker på om jeg har låv til å legge ut min ringetone? er en sang jeg har klippet ut refrenget på, er det lovlig? Edit: ser at andre har gjort det, så jeg legger bare ut Edit: den va på litt over 2mb, så dere får klare dere uten technobeaten Edit: megaupload HER! Endret 6. juni 2008 av Complexity Lenke til kommentar
taxitheo Skrevet 14. juni 2008 Del Skrevet 14. juni 2008 En klassisk låt :-) Vivaldi___The_Four_Seasons__Concerto_1__Spring.mp3 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå