Ari Gold Skrevet 6. mars 2008 Del Skrevet 6. mars 2008 Mange av disse lydene fungerer ikke.. Står bare: Noen som kan fortelle meg hvorfor? Lenke til kommentar
Mompen Skrevet 6. mars 2008 Del Skrevet 6. mars 2008 Ja, det er fordi jeg har slettet den, trengte mer plass til å laste opp ting. Skal se om jeg kan får lastet den opp på nytt i kveld om du vil ha den Lenke til kommentar
Ari Gold Skrevet 6. mars 2008 Del Skrevet 6. mars 2008 Det hadde vært fint Den lave pipelyden som folk over 40++ ikke hører :!: Lenke til kommentar
kim_andre_c Skrevet 7. mars 2008 Del Skrevet 7. mars 2008 Ja, det er fordi jeg har slettet den, trengte mer plass til å laste opp ting. Skal se om jeg kan får lastet den opp på nytt i kveld om du vil ha den Fikser du ali-kaffe sangen?? Lenke til kommentar
Ari Gold Skrevet 8. mars 2008 Del Skrevet 8. mars 2008 Refrenget til Whoa med Suffleheads er i boks Bass på ytterste nivå!! Lenke til kommentar
Anixion Skrevet 10. mars 2008 Del Skrevet 10. mars 2008 Er ute etter en ringetone der det er en falsk brannalarm. At den piper liksom. Lenke til kommentar
Kimelimm Skrevet 10. mars 2008 Del Skrevet 10. mars 2008 (endret) Noen som kan skaffe "Sirri... Sirrisirrisirri *lalalalallalalalalalalallaaaaaaaaa* sirri" fra voss reklamen ? EDIT: Her Endret 10. mars 2008 av Kimelimm Lenke til kommentar
Mompen Skrevet 11. mars 2008 Del Skrevet 11. mars 2008 Noen som kan skaffe "Sirri... Sirrisirrisirri *lalalalallalalalalalalallaaaaaaaaa* sirri" fra voss reklamen ?EDIT: Her Siri siri.mp3 Lenke til kommentar
Mr Walrus Skrevet 14. mars 2008 Del Skrevet 14. mars 2008 Ikke akkurat jeg som bruker den, men det var jeg som gav han "meldingstonen". Use it! It_s_A_Me__Mario.mp3 Lenke til kommentar
espen88 Skrevet 16. mars 2008 Del Skrevet 16. mars 2008 Noen som har Homer Simpsons - "DOH!" eller hvordan det skrives Den er dødskul har bare Nelson - "HAHA!" og begynner å bli litt lei Lenke til kommentar
Mompen Skrevet 16. mars 2008 Del Skrevet 16. mars 2008 (endret) Noen som har Homer Simpsons - "DOH!" eller hvordan det skrives Den er dødskul har bare Nelson - "HAHA!" og begynner å bli litt lei doh.mp3 Laget en bra D`oh! Og en til, bare for å dra D`oh litt lenger. dohdoh.mp3 Endret 16. mars 2008 av Mompen Lenke til kommentar
Ari Gold Skrevet 16. mars 2008 Del Skrevet 16. mars 2008 Noen som har: Der du er - Telenor?? Den tar av! Lenke til kommentar
Mr. P Skrevet 16. mars 2008 Del Skrevet 16. mars 2008 Hei. Noen som klarer å lage mp3 fil ut av et videoklipp fra youtube? Evt forklarer meg raskt hvordan jeg gjør det... lett etter denne som ringelyd i en og en halv evighet nå: Lenke til kommentar
-Shark- Skrevet 16. mars 2008 Del Skrevet 16. mars 2008 Noen som gidder klippe ut det første biten i videoen.Altså når han gir på bortover, kutt når sangen begynner. Greit å vite hvordan man gjøre, så- hvordan gjør de det? Lenke til kommentar
Premium manegment Skrevet 17. mars 2008 Del Skrevet 17. mars 2008 her er en annen techno remix av holly dolly som så mange av dere var så facinert over=) personlig er jeg dritt lei sangen:P lasta ned CDM'en en gang så har vel omtrent 15 remixer av den.. jeg lager selv mye musikk og kan godt kutte sanger for folk hvis det skulle være nødvendig.. bare PM meg.. bruker FL studio! 03_holly_dolly_dolly_song__dj_satomi_and_pure_dust_remix_edit_.mp3 02_holly_dolly_dolly_song__nockout_remix_edit_.mp3 Lenke til kommentar
Mompen Skrevet 17. mars 2008 Del Skrevet 17. mars 2008 (endret) http://www.megaupload.com/?d=FRISF6CZ Edland, Onepaal og Shark, værsegod Endret 17. mars 2008 av Mompen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå