kim_andre_c Skrevet 2. februar 2008 Del Skrevet 2. februar 2008 Er det fortsatt ingen som har Tippekamp plingene?? har så utrolig lyst på de, men det går ikke å få de fra norsk-tipping.no. Står bare at jeg ikke har tastet rett kodeord, men det er har jeg Fint om noen legger de ut her!! på forhånd TUSEN TAKK!!!! Lenke til kommentar
YNWA96 Skrevet 2. februar 2008 Del Skrevet 2. februar 2008 Noen som har VG reklame som ringetoner?Eller evt han nordlendingen som var mye før i reklamene(ka du trur) ? Fixed hehe,jævlig bra.Har du flere med han? Lenke til kommentar
Mompen Skrevet 2. februar 2008 Del Skrevet 2. februar 2008 Kan fikse fler, bare si ifra Lenke til kommentar
YNWA96 Skrevet 2. februar 2008 Del Skrevet 2. februar 2008 Kan fikse fler, bare si ifra Du kan jo legge ut flere klipp med han hvis du kan?De fleste er jo bra.Evt videoklipp med han også.Har du den lyden til vg som er helt på slutten,den kjenningsmelodien også kanskje? Lenke til kommentar
Mompen Skrevet 2. februar 2008 Del Skrevet 2. februar 2008 Kan fikse fler, bare si ifra Du kan jo legge ut flere klipp med han hvis du kan?De fleste er jo bra.Evt videoklipp med han også.Har du den lyden til vg som er helt på slutten,den kjenningsmelodien også kanskje? Denne du tenkte på? Siste lyd. Lenke til kommentar
YNWA96 Skrevet 2. februar 2008 Del Skrevet 2. februar 2008 Kan fikse fler, bare si ifra Du kan jo legge ut flere klipp med han hvis du kan?De fleste er jo bra.Evt videoklipp med han også.Har du den lyden til vg som er helt på slutten,den kjenningsmelodien også kanskje? Denne du tenkte på? Siste lyd. Takker. Lenke til kommentar
Mompen Skrevet 2. februar 2008 Del Skrevet 2. februar 2008 Enda en låt fra en VG-reklame Tatt herfra: Lenke til kommentar
Ockham Skrevet 2. februar 2008 Del Skrevet 2. februar 2008 Noen som har terrorlyden i .mp3? Lenke til kommentar
Mompen Skrevet 2. februar 2008 Del Skrevet 2. februar 2008 Noen som har terrorlyden i .mp3? Denne? Lenke til kommentar
Ockham Skrevet 3. februar 2008 Del Skrevet 3. februar 2008 CS =) -- nei ikke den, tenkte på en pipetone i høy frekvens som er voldsomt irriterende...? Lenke til kommentar
Mompen Skrevet 3. februar 2008 Del Skrevet 3. februar 2008 CS =) -- nei ikke den, tenkte på en pipetone i høy frekvens som er voldsomt irriterende...? Laget denne nå nettopp: Lenke til kommentar
Ockham Skrevet 3. februar 2008 Del Skrevet 3. februar 2008 Der ja, akkuratt hva jeg lette etter. Takk skal du ha. Lenke til kommentar
Mompen Skrevet 3. februar 2008 Del Skrevet 3. februar 2008 Fordelen med den er at den fint kan brukes i klasserom og lignende, gjelder spesielt hvis læreren er 40++, fordi de ofte ikke kan høre den Lenke til kommentar
kim_andre_c Skrevet 4. februar 2008 Del Skrevet 4. februar 2008 Enda en låt fra en VG-reklame Tatt herfra: Høres ut som du har mange kule ringetoner og meldingslyder. Kan du ikke legge ut mye av det du har da? Du klarer ikke å skaffe meg tippekamp "plingene" også vel?? Da hadde jeg vært evig takknemlig!! Lenke til kommentar
Mr.Hbbz Skrevet 9. februar 2008 Del Skrevet 9. februar 2008 Hei Lurer på om noen har "Falcon Punch" lydklippet. Det er det Kaptein Falcon sier på super smash brothers eller noe sånt. Her er youtube klipp http://youtube.com/watch?v=kzkrk6nnY48 Takk Lenke til kommentar
moho Skrevet 22. februar 2008 Del Skrevet 22. februar 2008 Er det noen her som har jodling som ringetone?? Tenker spesielt på en enkelt "jodle-frase" som ofte brukes på film, langbein som går på ski etc etc.. Noen?? Lenke til kommentar
YNWA96 Skrevet 23. februar 2008 Del Skrevet 23. februar 2008 Noen som kan legge ut Tom Mathisen sin nye reklamesang om Ali kaffe?Den er jo dritkul. Lenke til kommentar
YNWA96 Skrevet 24. februar 2008 Del Skrevet 24. februar 2008 Ingen som har Tom Mathisens ali kaffe-reklamesang? Lenke til kommentar
TommyFM Skrevet 24. februar 2008 Del Skrevet 24. februar 2008 (endret) Jeg leiter etter lyd fra en av Santander reklamene. Den jeg leiter etter er han som tar helt av når det blir vist noen grafer på lerretet. Er personen på dette bildet som tar av: Santander Reklame Håper noen kan hjelpe meg.. Endret 24. februar 2008 av TommyFM Lenke til kommentar
Cheese_king Skrevet 3. mars 2008 Del Skrevet 3. mars 2008 Ingen som har Tom Mathisens ali kaffe-reklamesang? me also want Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå