Richard_87 Skrevet 22. desember 2005 Del Skrevet 22. desember 2005 Hei Jeg bygde meg en pc i går som fungerte nesten som den skulle. I Windows fikk jeg beskjed om at grafikkortet mitt ikke fikk nok strøm. Da fant jeg ut at jeg delte strømkontakt med HDD så satt inn en annen. Jeg regner med at det ikke har noe med feilen å gjøre. Så leste jeg i brukerhandboka for hovedkortet om SLI konfigurasjon i bios. Der satt jeg AI-selector på "single video card" i stedet for auto. Nå vil den som sagt ikke vise noe bilde, skjermen får ikke noe signal! Jeg har et Asus A8N-SLI Premium hovedkort og et Point of View GeForce 7800GT PCI express grafikkort. Noen som har noen ideer? Jeg får ikke satt tilbake til auto med svart skjerm Takk for hjelpen! Lenke til kommentar
Syar-2003 Skrevet 22. desember 2005 Del Skrevet 22. desember 2005 Bare å resette cmos det . Så får du tilbake default instillinger . Se i manualen for cmos jumper plassering og prosedyre . Lenke til kommentar
Richard_87 Skrevet 22. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 22. desember 2005 Bare å resette cmos det .Så får du tilbake default instillinger . Se i manualen for cmos jumper plassering og prosedyre . 5322888[/snapback] Det fungerte, takk! Men jeg har fremdeles det andre problemet. Setter opp en ny topic på det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå