Gå til innhold

Mafia-hjelp tråd *SPOILER*

Anbefalte innlegg

Tenkte vi burde starte en liten hjelpetråd til mafia-spillet. Her kan vi spørre etter hjelp i spillet.

Selv står jeg bom fast i brettet i kirken(begravelsen). Jeg har vært teit nok til ikke å samle nok våpen før jeg entrer her, så jeg går tom for ammo. Når jeg prøver å jogge ut for å få fatt i våpen, blir jeg tatt. Tips?

(Merk at jeg ber om hjelp, og at jeg ikke ber om å bli gjort oppmerksom på hvor teit jeg var som ikke samlet våpen +++, dette vet jeg fra før) :sad:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-80wCWpIM

altså, hvorfor en hjelpetråd til et spill som ikke er "offesielt" sluppet skal startes er hinsides all logisk tankegang..

åpne en kanal eller noe lignende på irc for snakk om spillet.

Lenke til kommentar

Quote:

Den 2002-09-05 22:09, ThomasM skrev:

altså, hvorfor en hjelpetråd til et spill som ikke er "offesielt" sluppet skal startes er hinsides all logisk tankegang..

åpne en kanal eller noe lignende på irc for snakk om spillet.

Det er sluppet i USA for over en uke siden eller noe, og det kommer til Norge i morgen. Hva er problemet?

Lenke til kommentar

Litt åff-tåpikk.

Men gud det spillet er kult, så langt. Har omtrent ikke kommet i gang. For det meste bare kjørt bil rundt i gatene. Trodde aldri det skulle være kult å kjøre en bil på pc'en med 40hk og understell av lakris.

Multiplayer med en sjåfør og en side-mann med våpen hadde gjort seg. Rett og slett mulighet for mafia shootouts. Får gi meg, dette blir for mye erotikk så tidlig på morgenen.

Lenke til kommentar
  • 2 måneder senere...

Men problemet lå i kirken, - etter å ha sprengt direktørkontoret på Hotel Corleone og løpt og kjempet over takene (8.4?). Jeg har 40-50 skudd og har funnet medesinskapet i klokketårnet, - men aner ikke hvordan jeg skal få nedkjempet alle bøllene i kirken.

Noen som har forslag til metode?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...