slakken Skrevet 5. september 2002 Del Skrevet 5. september 2002 Tenkte vi burde starte en liten hjelpetråd til mafia-spillet. Her kan vi spørre etter hjelp i spillet. Selv står jeg bom fast i brettet i kirken(begravelsen). Jeg har vært teit nok til ikke å samle nok våpen før jeg entrer her, så jeg går tom for ammo. Når jeg prøver å jogge ut for å få fatt i våpen, blir jeg tatt. Tips? (Merk at jeg ber om hjelp, og at jeg ikke ber om å bli gjort oppmerksom på hvor teit jeg var som ikke samlet våpen +++, dette vet jeg fra før) :sad: Lenke til kommentar
Gjest Slettet-80wCWpIM Skrevet 5. september 2002 Del Skrevet 5. september 2002 altså, hvorfor en hjelpetråd til et spill som ikke er "offesielt" sluppet skal startes er hinsides all logisk tankegang.. åpne en kanal eller noe lignende på irc for snakk om spillet. Lenke til kommentar
norpheus Skrevet 5. september 2002 Del Skrevet 5. september 2002 Hva med en trainer elelr none koder (selv om det ikke er å foretrekke). Selv synes jeg spillet var litt kjedelig.. Lenke til kommentar
TST Skrevet 5. september 2002 Del Skrevet 5. september 2002 Quote: Den 2002-09-05 22:09, ThomasM skrev:altså, hvorfor en hjelpetråd til et spill som ikke er "offesielt" sluppet skal startes er hinsides all logisk tankegang..åpne en kanal eller noe lignende på irc for snakk om spillet. Det er sluppet i USA for over en uke siden eller noe, og det kommer til Norge i morgen. Hva er problemet? Lenke til kommentar
Klorin Skrevet 5. september 2002 Del Skrevet 5. september 2002 Jeg tror problemet er at noen er misunnelige på at mange allerede har spillet:) Lenke til kommentar
Nikodemus Skrevet 6. september 2002 Del Skrevet 6. september 2002 Litt åff-tåpikk. Men gud det spillet er kult, så langt. Har omtrent ikke kommet i gang. For det meste bare kjørt bil rundt i gatene. Trodde aldri det skulle være kult å kjøre en bil på pc'en med 40hk og understell av lakris. Multiplayer med en sjåfør og en side-mann med våpen hadde gjort seg. Rett og slett mulighet for mafia shootouts. Får gi meg, dette blir for mye erotikk så tidlig på morgenen. Lenke til kommentar
run Skrevet 30. november 2002 Del Skrevet 30. november 2002 Men problemet lå i kirken, - etter å ha sprengt direktørkontoret på Hotel Corleone og løpt og kjempet over takene (8.4?). Jeg har 40-50 skudd og har funnet medesinskapet i klokketårnet, - men aner ikke hvordan jeg skal få nedkjempet alle bøllene i kirken. Noen som har forslag til metode? Lenke til kommentar
NoLimit_^ Skrevet 30. november 2002 Del Skrevet 30. november 2002 ehm, æ sprang nu bare ut, raskt tebake før dem fikk tid å skyte, så raskt opp trappa, så kom nu en å en, *godt nakkeskudd* ta våpnan, ruse nedi kirka, finne første fyrn me pumphagla , hoppe p han, ta hagla, å plaffe sin vei ut derifra Lenke til kommentar
run Skrevet 1. desember 2002 Del Skrevet 1. desember 2002 Jaja, - heldig du, - og sikkert flink også, - for jeg har plundret mye opp og ned trappa, - de kommer ikke etter meg. Jeg prøver igjen. Flere "metoder"? :smile: Lenke til kommentar
kyllingvippen Skrevet 1. desember 2002 Del Skrevet 1. desember 2002 Du ser ut og skyter ett skudd i hodet på hver av dem Lenke til kommentar
espen999 Skrevet 1. desember 2002 Del Skrevet 1. desember 2002 Det jeg gjorde var å snike meg sakte ut av døren som leder til trappen, så bruker du det kraftigeste våpenet du har og gir bøllene en fin en rett i panna Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå