cyc Skrevet 5. september 2002 Del Skrevet 5. september 2002 Hei. Jeg holder på å mekke meg en mediabox. En som skal spille divx / mp3 osv. Har koblet til lcd display men sliter VELDIG med software til LCD'et. Har spurt etter software som kan vise noe på displayet når jeg booter men ingen svar. Spm mitt nå er følgende: Finnes det software som viser klokken på displayet. Bare klokken, ikke noe skifting mellom forskjellige vinduer. For så å skifte til winamp info dersom jeg starter winamp. Dersom jeg lukker winamp viser den klokken igjen. Og samme med zoomplayer. Hadde blitt overlykkelig med noen tips på dette området. Er skikkelig lei av å leite / teste software. Lenke til kommentar
cyc Skrevet 6. september 2002 Forfatter Del Skrevet 6. september 2002 Da tror jeg jeg har funnet løsningen. Jeg kjører jaLCDs inn ved booting. Den viser klokken helt til jeg starter winamp. Den vises helt til jeg lukker winamp, da kommer klokken frem igjen. Også kjører jeg jaLCDs sin addon til Zoomplayer. Denne var et sinnsykt slit å få til, siden alt sto på tysk. Men nå når jeg starter zoomplayer så går klokken vekk og zoominfo blir vist helt til jeg lukker zoomplayer. Genialt. Da gjenstår det bare å finne software som viser noe på displayet mens jeg booter i win2000. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå