abene Skrevet 22. desember 2005 Del Skrevet 22. desember 2005 Kritisk hull i Norton antivirus Det er oppdaget et kritisk sikkerhetshull i antiviurusprodukter fra sikkerhetsselskapet Symantec. Det kan føre til at uønskede personer kjører ondsinnede koder på PCen. Les artikkelen her Lenke til kommentar
Malvado Skrevet 22. desember 2005 Del Skrevet 22. desember 2005 Ikke Bra! Jeg er glad jeg kjører norman for tiden, har alltid holdt meg unna norton selv om jeg har hatt den gratis tilgjengelig igjenom adsl abonnemannet. Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 22. desember 2005 Del Skrevet 22. desember 2005 Skremmende. Men jeg har gått bort fra ressurskrevende Norton. Lenke til kommentar
Spar Skrevet 22. desember 2005 Del Skrevet 22. desember 2005 Kjører Nod32 jeg Håper det ikke finnes noen slike hull der Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 22. desember 2005 Del Skrevet 22. desember 2005 Jeg prøver ut Bitdefender. Den fant umiddelbart mye rart som Norton ikke fant. Lenke til kommentar
G Skrevet 23. desember 2005 Del Skrevet 23. desember 2005 Jeg angrer litt på at jeg har Antivirus produktet installert fra SystemWorks pakken på en PC. Når SP3 for Windows XP kommer tror jeg at jeg kommer til å reinstallere operativssystemet for det "vanskelige" programmet bort for godt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå